21. marraskuuta 2013

NAHKAA JA KIMALLUSTA



Uusien kenkien osto alkoi olla tarpeen. Olin jo pitkään miettinyt minkälaisilla jalkineilla haluaisin tuolla tallustella. Kenkien hankkiminen on ollu mulle aina hitusen vaikeaa. Johtunee varmaan siitä, että oon liiankin tarkka niiden kanssa. Niiden tulee olla jalassa just eikä melkein. Kiertelin tuossa kauppoja monia kertoja ilman tuloksia. Eksyin kuitenkin yhteen Jack&Jones myymälään Tampereen koskikeskuksessa. Sieltä ei alunperin pitänyt lähteä kenkiä mukaan, mutta nämä huomatessani en pitkiin kyllä vutvinut. Ensimmäisestä liikkeestä ei kokoa kuitenkaan löytynyt edes varastosta, joten jouduin metsästämään niitä toisesta liikkeestä. Sieltä viimein lähtivät nämä ihanuudet mukaan. Nyt enää tarvitaan kenkärasvaa ostoslistalle ja näillä kävellään monia kilometrejä. 



Kaupungilla paljon pyöriessä kaikenlaiset houkutukset käyvät ainakin mun päähän ja pahasti. Korut on ollu mulle suuri heikkous jo pitkään. Iphonelle uutta suojakoteloa oon halunnu ostaa ja JC tarjos mulle tuon ihanan nahkaisen kotelon kaulakoruna. Näiden kysyntä onkin ollut suuri ja hyvin monen päällä näitä on nähtykkin. Siispä nyt tuo koristaa välillä myös munkin päällä. 

Kimaltelevaa ja paksua myös oon halunnu mun kaulaan. Ostin tuossa eräs päivä uuden paidan baariin ja sen kanssa kaipasin jotain korostusta silmiin. Käväisin Ginassa katselemassa korutarjontaa ihan mielenkiinnolla ja kyllähän tuo toinen oli pakko kotiuttaa. Seuraavana iltana se koristikin meitsin kaulaa baarissa. Varmasti tulee olemaan kovassa käytössä. Mitäs mieltä siellä ollaan mun ostoksista?  

2 kommenttia:

  1. tuo kaulakoru on ihana ! :) miul on melkee samanlainen mut H&M:ltä ostettu :>

    VastaaPoista

Kirjoita tähän!