28. lokakuuta 2013

HEI KOHTA ON MARRASKUU



Myrskyistä lokakuun loppua kaikille! Vihdoinkin koulussa ollaan aloteltu työt opetusravintolassa ja ensimmäinen viikko on sielläkin hurahtanut aivan sairaan nopeasti. Oon tykännyt todella paljon, vaikka välillä aikamoisen paineen ja kiireen alla joudutaankin työskentelemään. Tää onki nyt ehdottomasti kivempaa, koska mä tykkään tehdä jotain kokoajan mielummin kuin istua penkillä ja kuunnella opettajan höpötyksiä. 


Nää syksyiset säät ja päivät on mennyt nopeasti, mutta myös hiukan tylsästi. Montakertaa työpäivän jälkeen olisin voinut ihan hyvin jäädä iltavuoroon samantien. Kotona kun ei tunnu olevan mitään tekemistä ja valokuvauskin on jäänyt vähemmälle noiden ilmojen takia. 



Tää viikko ei tule pitämään sisällään mitään niin erikoisempaa. Mukava saada viikonlopuksi tuttuja naamoja tänne Tampereellekkin. Tuntuu että mä oon aina se joka liikkuu paikasta toiseen vain muita nähdääkseen. Perjantaina hiukan ostoksille, koska mun kämppä tarvii hiukan uutta näköä ikkunoiden suhteen. Pari talvivaatetta lisää ja lauantaina vietetäänkin sitten leimareita Tampereen yo-talolla. Toivottavasti pääsee tapaileen tuttuja naamoja ja tietenkin uusia. Nähdään siellä ja oikein mukavaa viikkoa kaikille! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tähän!