1. syyskuuta 2013

TÄMÄN HETKEN HIMOTUIMMAT

Oon tässä jo valmistautumassa pakkasiin hieman ajoissa. Uusia takkeja katsellut siis urakalla, vaikka hyvä takkihan mulla on tuolla odottamassa kylmiä ilmoja. Uudelle takille olisi kuitenkin tarvetta. Hyvin samoilla linjoilla mentäisiin kuin vanhankin kanssa. Kaksiriviset napitukset on mun juttu ja etenkin pitkät takit. Tällainen musta on saapunut H&M:n valikoimaan jota himoitsen.

Image 1 of OVERCOAT WITH GOLDEN BUTTON from Zara

Syystakkeja en oo oikein ikinä osannut käyttää. Vetelen tuolla viileimmillä keleillä aina neuleiden kanssa, enkä siksi koe tarpeelliseksi ostaa erikseen syystakkia. Kuitenkin paksuut neuleet ja takit lämmittävät yhtä hyvin, vaikka joistakin tuuleekin pahasti läpi. 

Vailent Baseball

:

Toisaalta oon himonnu jo pitkän aikaan jonkinlaista nahkaa mun tyylissä. Etenkin tuollainen kiva takki löytyi Asokselta joissa hihat ovat nahkasia. Kokonaisia nahkaisia takkeja mulla on jo monta kappaletta, joten vaihtelun vuoksi tuollainen puolikas olis kiva. Tuo on kuitenkin hyvin hupparin tapainen, elikkä tuskin kauhean lämmin. 

Tällaisina sadepäivinä on mukava vähän miettiä tulevaa ja miettiä kaikenlaista. Illalla katsellaan sitten suoraa lähetystä iTunes Festivaaleilta jonka ensimmäinen esiintyjä on tietenkin Lady Gaga! Uusia biisejä, hieno show ja suorana. Tuskin maltan odottaa vielä yhdeksän tuntia. Kivaa sunnuntaita ja tulevaa viikkoa(: 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tähän!