9. syyskuuta 2013

AURINKO TAMPEREEN YLLÄ


Heipähei kaikille sinne! Viikko on taas mennyt hurjaa vauhtia eteenpäin ja tuntuu että päivät menee ohitse silmien räpäyksessä. Koulussa kuluu päivät istuessa ja illat joko kaupungilla tai kotosalla. Oon ollu sairaan innoissani siitä, että nyt syyskuun vaihtuessa saan vieläkin pukea kivoja sortseja jalkaan ilman että kylmyys käy jalkoihin. Tänä aamuna mua huvitti kuitenkin aika paljon, kun muut oli takkeineen ja kaulahuivineen aamulla liikenteessä, mutta sen sijaan minä sortsit ja t-paita päällä kävelemässä kouluun. Nyt pitää nauttia viimeisistä auringonsäteistä mitä saadaan.



Edelliselä viikolla oon kävelly pitkin Tampereen katuja katsellessa kiireisiä ihmisiä ja himoinnut vaatekauppojen ikkunoita. Vihdoinkin muistin ottaa kameran mukaan jo heti aamusta kouluun. Siispä nappasin pari tuoretta kuvaa nopeasti tännekkin. Kaupoilta lähti kolme paitaakin mukaan jotka oli aivan pakko saada. Niistä ehkä myöhemmin lisää. 



Toivottavasti saadaan nauttia näistä keleistä vielä pitkään ettei sataisi vaan koko aika. Viikonloppuna muuten käväsin Imatralla. Oli kerrankin mukava matkustaa jollain muulla kuin junalla. Matka meni oikein mukavasti. Viikonloput tuntuu vain turhan lyhyeltä ajalta noihin reissuihin. Ystäviä kerkeää näkemään vain tiukalla aikataululla ja joutuu juoksemaan paikasta toiseen. Onneksi mulla oli paras kuski joka mua jakso viedä joka paikkaan. Ja tietty turvallisesti tampereelta sinne ja takaisinkin.

Tulevalle viikolle ei ole erikoisempia suunnitelmia. Varmasti tääkin viikko hurahtaa silmien räpäyksessä todella nopeesti. Koulussa on ollut nyt hiukan rennompaa ja tuskin maltan odottaa ensimmäisiä työpäiviä meidän opetusravintolassa. Kirjojen hankinnassa on vielä suuria ongelmia ja pää täyttyy turhasta stressistä, mutta kyllä tämä taas tästä. Ihan mahtavaa viikkoa kaikille ja olkaa iloisia! 





2 kommenttia:

  1. Tää on tosi mielenkiintoinen blogi!! :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi0.02

    Ton sillan lähettyvillä mä ulkoilutan monesti mun haukkuja :)..

    VastaaPoista

Kirjoita tähän!