29. elokuuta 2013

TÄYDELLISESTI MYÖHÄSSÄ + INSTAGRAM KUVIA

Heipparallaa! Mulla on ollut kamera jo pitkään käyttölakossa koska laturini oli jäänyt imatralle. Siksipä ei juurikaan tuoreita kuvia olla saatu tänne räpsättyyn pitkiin aikoihin. Käväsin kuitenkin vähän tuossa matkoilla ja nappasin samalla laturini mukaan treelle. Mutta jos kertoisin hiukan mun reissustani joka ei mennyt aivan suunnitelmien mukaan. Viime perjantaina suuntasin taas kohti turkua, jossa on tultu reissattua nyt aika urakalla. Siellä oli tiedossa tuparit joita vieteltiin hienossa porukassa. Koko ilta sujui mahtavasti ja olisin valmis viettämään sellaisen vaikka kuinka monta kertaa uudestaan. Oon myös viihtynyt turussa erittäin paljon ja pidän kaupungista yllättävän paljon. Turusta suuntasin sitten tiistaina kohti kotikonnuille imatralle. Olin suunnitellut lähteväni kuudelta, mutta asemalle päästyäni juna olikin lähtenyt jo. Olin siis katsonut hiukan väärin aikataulua ja viimeinen juna oli lähtenyt matkaan ilman mua. Mulla iski kauhea paniikki koska mun oli pakosti päästävä aamuksi imatralle kutsuntojen takia. Jouduin sitten lähtemään helsinkiin yhdeksän junalla ja sieltä jatkettava keskiyön bussilla imatralle. Matka kesti viisi tuntia ja olin perillä vasta aamu viideltä. Nukuttua sain parisen tuntia ennen kutsuntoja. Kutsunnoissa kesti hyvin kauan, joten vapaa aikaa sain kotona vaivaiset pari tuntia. Kouluun oli palattava torstaina, joten en voinut kotona olla pitempään. Huvittavaa oli myös se, että myöhästyin myös itse kutsunnoista. Mun pitää oikeesti alkaa vähän rajottamaan tätä myöhästelyä joka paikasta. Nyt kuitenkin taas onnellisesti tampereella ja normaalit päivät edessä. Reisattua on tultu aivan käsittämättömän paljon, joten päätin olla reissaamatta tämän viikonlopun mihinkään. 

Mutta jottei tämä postaus menisi liian teksitäytteiseksi, niin kurkistetaampa tässä mun uusimpiin instagram kuviin. Instagrammiahan pyrin päivittämään aina reaaliaikaisesti. Niitä kuvia harvoin siis nähdään missään muualla kuin joskus täällä. Ja koska mun valokuvaaminen on ollut vähäistä laturin katoamisen takia, niin koen hyvänä piristyksenä laittaa tänne näitä uusimpia kuvia instagrammista. 

Kouluun matkalla erittäin innokkaana uutta oppimaan ja kokemaan. 

Koulusta päästyä on mukavaa käydä välipalalla vaikkapa coffee housessa. Syötävät on kyllä hurjan kalliita tuolla. 


Tosiaan junassa istumiseen on kyllästytty taas vähäksi aikaa. Tässä matkalla turkuun ja tulossa sieltä pois.


 Rankkojen viikkojen jälkeen kiva käydä vähän yöelämässä ja maistella hyviä juomia.

Joskus ei vaan jaksa hymyillä koska koulu.


Kuva jossa valmiina tupareiden alkuun ja pöydällä pientä tarjottavaa, jotka meni massuihin hurjan nopeasti. En itse kerennyt maistaa kuin pari. 

Turussa tultu käytyä aina jokilaivoissa ja suosikeista on etenkin tämä Aussie Bar. Päätettiin kiva viikko ja kävästiin hienoilla drinkeillä. Kokeilin mojitoa ensimmäistä kertaa ja kyllä rakastuin täydellisesti.

 
Ja jos nyt iski kiinnostus käväistä mun instagrammin profiilissa ja ehkäpä alkaa seurailemaan, niin mut löytää sieltä tunnuksella DANIELSTARSTRUCK. Toivotan kaikille mahtavaa viikonloppua ja olkaahan kiltisti. Itse ajattelin koulun jälkeen piipahtaa kaupungilla kaupoilla ja vähän vaikka valokuvailla tänne. Illalla jos keksis jotain mukavaa tekemistä ;)


2 kommenttia:

  1. voi että miten ihania kuvia susta ! ^.^♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no voii kiitti, vaikka ei nyt mitenkää ihmeellisiä ole <3 :)

      Poista

Kirjoita tähän!