22. elokuuta 2013

MUSIIKKIA ELOKUULLE

Mistä tätä uskomattoman hyvää musiikkia oikein tupsahtaa esiin kokoajan. Kaikki ovat olleet varmasti tietoisia uusista tulevista albumeista, mutta mä olen vaan keskittynyt tulevaan ARTPOP albumiin ja unohtanut sen ohella kaiken muun. Yleensä kyllä haluan olla ajantasalla kaikessa ja tietää tulevasta. Silti mun seinälle tupsahtaa kuin tyhjästä uusia biisejä ja videoita johon tykästyn armottoman nopeasti. Vilkaistaampa siis seuraaviin biiseihin jotka ovat olleet taukoamatta soitossa mun spotifyssa ja muuallakin.
Toisessa musapostauksessa kielsin Rihannan uuden levyn aika jyrkästi ja väitin etten pidä lainkaan uudesta tuotannosta. No minä poika sitten innostuinkin kuuntelemaan Ririä urakalla. Yhtäkkiä tajusin ja mulla napsahti päässä. Pour It Up on uskomattoman ihana ja suosikkini tuoreimmalta levyltä. Nyt harmittaa etten ollut katsomassa viime keikkaa helsingissä. Pidän kuitenkin samasta mielipiteestäni kiinni Rihannan live laulannasta, mutta silti voisin seuraavalla kerralla harkita useamman kerran lähtöäni mukaan. Levyltä löytyy myös muitakin joista pidän erityisesti enemmän nykyisin.

Naughty Boy toi radioon kunnon hitin pitkästä aikaa. Kuulin tämän nopeasti heti julkaisun mutta mun mielenkiinto ei herännyt. Sitten radiossa alettiin soittamaan tätä taukoamatta. Tykästyin biisiin ja otin usein repeatin käyttöön spotifyssa. Jotenkin koukuttava biisi jossa mukavan rento fiilis. Kertosäe jää soimaan päähän helposti ja laulajalla on persoonallinen ääni. Oon myös omistanut tän kappaleen mulle ja eräälle toiselle.

Wheelerin aikaisempi tuotanto ei nappaa mua tippaakaan. Kaksi ensimmäistä uutta biisiä ovat kuitenkin antaneet mun rakastua pahimman kerran tähän uuteen kasvoon. Wheeler ei ole mulle mitenkään tuttu mutta odotan enemmän kuin innolla tulevaa levyä. Toivon suuresti menestystä sille ja että levy kokonaisuudessaan toimii yhtä hyvin kuin singlet.

Kaikkihan varmaan tietävät jo että äitimonsteri Lady Gaga on palannut takaisin. Uusi single Applause on julkaistu ja videokin saatiin maanantaina katseltavaksi. Biisi paranee mielestäni vaan lisää ja lisää kuunnellessa. Mikä parempaa, että video tekee tästä vieläkin paremman. Gaga ei siis pettänyt meitä littlemonstereita tälläkään kertaa. Oikeastaan Gagahan ei sitä meille tekisi koskaan. Sunnuntaina meidän mothermonster avaa kokonaan vuoden MTV Video Music Awardsin ja esittää ensimmäistä kertaa singlen siellä. Jännityksellä odotan sitä. Oikeastaan tämä odottelu on osakseen aivan sairaan mahtavaa. Huuma vaan lisäntyy entisestään. 

Uutta Jenniä oon odottanut myös hyvin pitkään. Eihän toi hänen taukonsa nyt niin pitkään kestänyt vai onko tosiaan aika mennyt näin nopeasti? Syksyllä Jenni palaa jo takaisin keikoille. No mun mielestä tää uusi biisihän on ihan napakymppi. Kuullostaa Jenniltä ja sama tunnelma ollaan pidetty. Videokin on ihan ok, mutta liikaa kuvausta eri paikoissa kolmeen minuuttiin. Ja jos nyt uskallan sanoa, niin hyvin paljon tulee mieleen Antti Tuiskun Jää Tai Mee video ja sekoitusta vähän Madonnan Frozen videoon. Innolla odotan kuitenkin kokonaista levyä ja uusia keikkoja jonne aion ehdottomasti mennä. 


Katyn biisi vuoti ja julkaisu aikaistettiin. Samana päivänä tapahtui Gagalle samoin. Tästä sitten lähti kauhea tappelu että kumpihan nyt on parempi. Jotkut ajattelevat että Gaga tahallaan olisi julkaissut biisinsä estääkseen Roarin pääsyn listojen kärkeen. No suurena littlemonsterina sanon että tätä ajatusta en voisi pois sulkea. Joskus musamaailma on raakaa peliä. Roar on kuitenkin Katylle juuri hyvä. Tässä ollaan pidetty se Katyn linja, eikä olla vedetty yhtään överiksi. Nyt lopetetaan se väittely ja taistelu paremmasta, vaan nautitaan hyvästä musiikista. 

Mutta mitäpä olisi elokuu ilman hyvää musiikkia. Tää on ollu mulle ihan sairaan huikeeta aikaa musiikin suhteen. Mulle voi myös informoida tulevista ilmestyksistä jos en vaikka olekkaan itse perillä tarpeeksi. Siispä näihin kuviin ja tunnelmiin. Huomenna suuntaan kohti turkua ja sieltä maanantaina kotikunnille imatralle. Mielessä pyörii mukavia ideoita blogin suhteen. Toivottavasti saisin jotakin toteutettua ja saataisiin tää blogi taas loistamaan kuin ennenkin. 



    

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tähän!