12. elokuuta 2013

APPLAUSE

Tässä tänään ihan normaalisti istuessa koneella mun eteen pompahti uutinen, että Applause julkaistaankin jo aivan hetken kuluttua. Mun suu lopsahti auki ja plasmat meni päässä aivan sekaisin. Aloin kirjoittamaan muille Gagafaneille hysteerisesti ja innostuneena uutisesta jonka olin juuri lukenut. Pitkään ei mennytkään kun Applause soi mun korvissa ja mä olin hyppiä seinille täällä. Hyvin vaikea on vielä mitenkään arvostella kyseistä kappaletta. Odotin hieman erilaista tuotantoa, mutta en voisi väittää etteikö tämä mielyttäisi. Kyseessä tulee olemaan kuitenkin erilainen levy kokonaisuudessaan. Aivan mahtavaa ja huikeeta. Nyt biisi soimaan niin että kaikki kuulee. Meidän äitimonsteri on palannut vihdoin. 

Kappaleen voitte kuunnella TÄÄLTÄ!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tähän!