15. kesäkuuta 2013

TREDU KUTSUU VIHDOIN


Torstaina oli taas tiedossa aamu johon en olis halunnu herätä ikinä. Pyörin edellisenä yönä sängyssä kauheasti ja näin unta hakutuloksista. Siispä herättyäni mulla olisi edessä katsella lista valituista opiskelijoista tampereen treduun. Mua jännitti huikeasti ja listaa rullaessa alaspäin mä en nähny mun nimeä missään. Kädet alko melkein tärisemään ja syke nopeutu hurjasti. Lopulta tajusin että eihän mun nimi siellä missään ollu. Olin jo menettää toivoni mutta uudestaan tarkasti katsottuani mun nimi oli kirjoitettu sinne cateringin listalle. Tunne oli ihan sairaan huippu ja en voinu kuvitella sen olevan todellista, että elokuussa mulla alkaa opiskelut tampereella ja nyt kesällä olisi se muutto.

Kiitos kaikille onnitteluista! Tajusin kuinka paljon mun hyvät ystävät ja monet ovat olleet mun tukena tässä asiassa. Vihdoinkin odotus palkittiin ja enää ei tarvitse jännittää kouluun pääsemisestä. Uudet tuulet siis puhaltaa ja voin alkaa aloittamaan ihan uudelta pöydältä ja kaupungissa jossa oikeasti viihdyn ja tunnen oloni hyväksi. 

Onnea myös multakin kaikille jotka hyväksyttiin nyt opiskelemaan ja vieläpä enemmän niille jotka pääsivät vielä sinne mihin eniten halusivat. Jos paikka ei osunut kohdalle, niin älkää luovuttako vaan olkaa aktiivisia.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tähän!