25. kesäkuuta 2013

KUVIA INSTAGRAMMISTA

Tämän nappasin tampereen h&m:stä. Tarkoitus ei ollu shoppailla ollenkaan, mutta minkäs minä houkutuksille mahdoin. Mukaan lähti nuo mustat sortsit.
Entiset kuulokkeet alkoi vetelemään jo viimeisimpiään joten uusille oli tarvetta. Prismasta lähti mukaan kohtuuhintaan tuollaiset perus mustat Skullcandyt.
Eräänä aamuna herätessä mun huuli oli turvonnut järjettömästi jostain ihmeen syystä. Pahin turvotus kesti päivän ja muina päivinä se laski enemmän. Nyt se on taas normaali.
Tykkään kuvailla paljon ruokia mun instaan ja tässä yksi. Salaattia ja uusia voiperunoita. Oli hyvää :p
Kotoa lähdössä kävelemään kaupunkiin ja uudet kuulokkeet testissä. Hyvin soivat kyllä!
Kenkäostoksilta löyty h&m:ltä tällaiset tennarit hyvään hintaan. 
Juhannuksen vietossa ystävän mökille ja mukava ilta olikin. Pitkään nuotion äärellä paistessa makkaroita ja taustalla soi pitkään scandinavian music group.
Tää on varmaan yksi harvoista kuvista mun blogissa jossa esiintyy alkoholi. No mutta tämä kotoa juhannuksen vietossa. Oli ihan huikeet pari päivää. Tuskin maltan odottaa seuraavaan juhannukseen.
Ja tänään kävin maistelemassa Hannan kanssa kesän ensimmäiset ja ISOT mansikat. Mukaan tarttui myös herneitä ja oli hyvää.

Hiukan outo postaus tuli tällä kertaa, mutta toivottavasti piditte. Tällaisia kuvia siis päivittelen omaan instagrammiin. Oikeestaan pyrin siis päivittämään kuvat realiajassa ja niitähän todellakin satelee usein. Jos kiinnostuit enemmän, niin mua voi seurata instagrammissa nimimerkillä danielstarstruck.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tähän!