4. huhtikuuta 2013

THAT I'll DIE LIVIN' JUST AS FREE AS MY HAIR



Tänään oli astetta vaikeampi työpäivä jostain ihmeen syystä. Seisominen teki jaloille kipeetä ja mä vaan odotin pääseväni ulos aurinkoiseen ilmaan. No pienellä kidutuksella raataminen palkittiin ja mä lähdin käppäilemään kauniissa säässä kohti mun vakkari kampaajaa. Siellä sitte luotiin uutta lookkia tähän mun pehkoon ja jälleen sain hymyillä tyytyväisenä lopputulokseen. Tää on kyllä ehdottomasti tähän asti yksi lemppareista mitä ollaan koskaan leikattu. Pitkään tästä ei kuitenkaan saa nauttia, koska jotenki mun hiukset on alkanu kasvamaan ennätyksellisen nopeaan tahtiin.

Väri on myös kulunut ihmeen nopeasti ja muuttunut tuollaiseksi ällön vihertävän ruskeeseen. Auringossa sen huomaa kaikista parhaiten. Johtunee varmaan tuosta ensimmäisestä kerroksesta jonka alla on vielä pohjana blondia. Käväisempä tässä lähipäivinä hakemassa uuden värin. Ohjeeksi sain laittaa hiukan punaisemman lämmintä ruskeaa. 

Huomenna vielä töissä puuhastellaan ja sen jälkeen päästään taas viikonlopun viettoon. Mulla ei valitettavasti ole taaskaan mitään suunnitelmia, joten annan ajan näyttää mitä tapahtuu. Tuntuu ihan huikealta ajatella näiden viikkojen kulkua eteenpäin hurjan nopeesti.  


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tähän!