3. huhtikuuta 2013

IM BACK!


Hoi kaikki siellä! Oon ollu tällaisella lomalla blogin suhteen jota en edes suunnitellut. Pahoittelen sitä suuresti ja asiaan tehdään nyt korjaus samantien! Jotenkin nää päivät on ollu mulle hiukan haasteellisia ja johonkin tuo motivaatio mihinkään on kadonnut täysin. Aamulla herääminen on ollut erityisen vaikeeta, koulussa ei kiinnosta lähinnä mikään, hymyilen teennäisesti kaikille, esitän iloista ja oikeesti oisin joka päivä voinu vaan jähmettyä tähän itsekseni musiikin parissa. Niin vaan ei ole käynyt, koska haluan pitää itteni jotenkin kasassa nyt. Erityistä syytä näihin tunteisiin ei ole, vaan näitä päiviä on välillä meillä kaikilla varmasti.


Mahtavaa että tuo aurinko on nyt paistanut melkein joka päivä tuolta kirkkaalta taivaalta. Mun päivä on kyllä pelastettu täysin jos herätessäni saan auringonsäteitä simmuihin. Vielä paremmin päivää piristää saadessani laittaa aurinkolasit päähän. Niitäkin pitäisi käydä ostamassa kesäksi lisää, koska oon rikkonu joka ikiset aurinkolasit paitsi nuo mitä nyt käytän. Oikeastaan kaikenlaista olisi kiva käydä nyt ostelemassa, mutta asiat tärkeysjärjestykseen.

Multa on kysytty myös, että mihin oon kuvaamisen jättäny. Talvella en siis ole paljoakaan kuvaillut syystä, että kylmällä säällä ei ole kivaa mikään ja päivisin alko hämärtää liian aikaisin. Nytpä kelloja on siiretty tunnilla ja valosakin kestää pitempään. Nyt on mahtavaa aloittaa taas tuon kameran kantaminen mukana ja napsia kuvia jos jonkinlaisista jutuista.


Tänään rupesin hurjaksi ja siivosin mun huoneen taas pölypunkeista. Imurin letku heilu muuten siihen malliin Kikan soidessa kovaa taustalla että oksat pois. Lopuksi en malttanu pysyä sisällä, vaan otin kamerani mukaan ja piipahdin käymään ulkona napsaamassa pari kuvaa mun päivän vaatetuksesta. Pääsiäisenä sain tuollaisen mustan pitkähihaisen itselleni ja oon hyvin tykästyny siihen. Yhdistin siihen tuon farkkuliivin ja vähän bling blingiä kaulaan. Housuina mustaa edustamassa mustat farkut ja valkoiset converset. 


Huomenna taas pariksi päiväksi töihin keittiöön. Huomisen työpäivän jälkeen kipase käymään taas mun vakiokampaajalla ja luodaan uutta lookkia tähän pehkoon. Hurjan nopeesti tää on kasvanu taas viimekertaisesta. Ensimmäinen ruskea kerroskin on kulunu ennätyksellisen nopeasti ja toinen kerros olisi jo nyt tarpeen. Paljastaa voin ideasta, että erittäin lyhyttä on taas tiedossa. 

Nyt lähden mun vasta pestyjen conversien kimppuun ja yritän taas luoda jotain olevinaan erittäin muodikasta ja coolia :D

5 kommenttia:

  1. Heta20.37

    Oi ihan täydelliset vaatteet! Muutenki blogis on tosi kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. paljon kiitoksia! mukavaa että oot viihtyny :3

      Poista
  2. Moikka,

    sulla on ihan mahtava blogi, liityn lukijaks! =)

    (ihania kuvia :-)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi23.08

    Sun blogi on toosi hyvä! Ja oot tosi komee:3

    VastaaPoista

Kirjoita tähän!