19. maaliskuuta 2013

EVERYTHING IS POSSIBLE

Tänään jotkut on varmaan ihmetellyt miksi liputetaan? Noh! Jos joku ei vielä muistanut, niin tänään vietetään tasa-arvon päivää. Hienoa minusta on se, että myös vaadittavat 50 000 nimeä on allekirjoitettu tasa-arvoista avioliittolakia kannattavaan kansalaisaloitteeseen jopa pelkästään tämän vuorokauden sisällä. Mielestäni aivan mahtava suoritus jonka ajattelu on saanut mut hymyilemään tänään monia kertoja. 

Mä oon aina ollut hiukan heikko kirjoittamaan näistä asioista, mutta toki mulla olisi paljon sanottavaakin. Kerron tämän ehkä hitusen sekavasti, mutta lyhyesti ja ytimekkäästi. Minä itse kannatan oikeutta jokaisen solmia avioliitto henkilön kanssa, vaikka tämä olisikin samaa sukupuolta edustava. Vaikka itse tuskin tulen sitä koskaan tekemään, haluaisin että täällä meillä kaikilla olisi hyvä olla tasa-arvoisesti. Mielestäni ja aika varmasti hyvin monen muunkin mielestä, me kaikki ollaan ihmisiä siinä samassa asemassa missä muutkin. Kyllä mielestäni mulla tulisi olla ihan samat oikeudet kuin heteroillakin. Meillä täytyy olla oikeus elää omalla tavalla, kunhan se tapa ei muita vahingoita. Ja se että heteroilla on oikeus avioliittoon, satuttaa koska sitä minulla ei täällä ole. Koen että mun oikeuksia on siis tallattu. Toivottavasti tälle asialle tulee muutos kun meitä kannattajia alkaa sen verran jo olemaankin.

Don't hide yourself in regret,
Just love yourself and you're set

No matter gay, straight or bi
Lesbian, transgendered life

No matter black, white or beige
Chola or orient made

Im on the right track baby,
i was born this way!!!

Photo credit to azyin

2 kommenttia:

  1. Anonyymi13.35

    Miks et postaa?:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kertakaikkisesti mun aivot lyö tyhjää ja elän vähä sekavissa tunteissa, etten oo vaan voinu postata mitään. Itteäniki harmittaa hirmuisesti että oon vähä laiminlyönu mun blogia, mutta lupaan että kohta alkaa tapahtua kun alkaa tää kesäkin tulla :)

      Poista

Kirjoita tähän!