7. huhtikuuta 2013

PÄIVÄN ASU 0604



Pikkuhiljaa ne lämpimämmät kelit sieltä tulevat ja mäkin pääsen vaihtamaan välillä villatakkia nahkatakkeihin. Viimeinkin alkaa 
tuntua siltä, että se kevät tekee tuloaan mutta liian hitaasti. 

Lauantaina siis liikuskelin näissä vaatteissa. Lemppari nahkatakeistani tuo jonka nappasin itselleni mukaan Jack&Jonesista. H&M:n mukavan pitkä kaulahuivi joka on mukava kierittää montakertaa kaulan ympäri. Cybershopista ostettu ristikoru joka vähän pilkottaa tuolta kaulahuivin alta. JC:n raidallinen perus t-paita jonka kanssa taas mustat farkut ja henkkamaukan mustat tennarit. 

Hiuksiakin on nyt paljon parempi muotoilla ja tätä pystylookkia ei ollakkaan ennen mulla nähty. Kyllä tykkään tosi paljon ja samalla oon saanut muiltakin kehuja, kiitos niistä!





6 kommenttia:

  1. Turussa on satanu 11cm lunta :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä vähän kuulin että sitä on luvattu sinne seuduille. Ei huolta! Eiks se sanonta ollu jotenkin, että uusi lumi on edellisen surma tai jotain.

      Poista
    2. niin määki oon kuullu mut toivotaa parast :) muuten ihana asu voi että oot söpö :)

      Poista
    3. kiitoksia paljon :)

      Poista
  2. Vau mikä tukka! sopii tosi hyvin siulle! :) Iteki oon meinannu joskus tuontyylistä. Pipot taitaa jäädä nurkkaan tuon kanssa, kun muuten ei pysy pystyssä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mulla on jääny pipojen käytöt ihan kokonaan nyt :D

      Poista

Kirjoita tähän!