13. maaliskuuta 2013

VIIMEAIKOJEN KUUNNELTUIMMAT

Tiuhaan tahtiin ollaan kevättä kohti menossa ja kyllä sen huomaa. Mun mielessä pyörii vain kaikenlaiset tulokset mm. työharjoittelun, kesätyön ja opiskelupaikan suhteen. Monia kertoja jo hakeneena mä alan varmaan jo tottua tähän. Nyt asiat on ollut vain hiukan toisin koska oon hakemassa hiukan kauemmas kouluun täältä. Vähän hankalaa on ollu nyt saada esimerkiksi työharjoittelupaikka täältä, kun ei millään meinaa saada sitä mistään. Toivottavasti kuitenkin asia kääntyy parhainpäin, eikä mun tartteis istua kotona täällä muiden ollessa työssäoppimassa. 

Mutta itse asiaan seuraavaksi. Kipaisin tuossa pitkästä aikaa mun last.fm profiilissa. Siellähän mä tosiaan oon ollu jo aika pitkään käyttäjänä ja monen vuoden kuuntelut on sinne jo kerääntynytkin. Mielessä kävi taas linkittää teille hiukan viimepäivien kuunneltuimpia biisejä mun spotifysta. Hienoja musiikkilöytöjä on löydetty ja ne on ollu suuressa soitossa. Toivottavasti tekin löydätte jotain mukavalta kuullostavaa matskua.

Anna Puuta mä en oo kauheesti kuunnellut, taikka tutustunut hänen albumeihin kunnolla. Tämä biisi on kuitenkin varmaan kaikille tuttu, koska tätä on soitettu aika paljon radiosta viimepäivinä. Viime tampereen reissulla tätä tuli kuunneltua hiukan enemmän ja pääsin kiinni biisiin paremmin. Oon muutenkin aika herkkä tällaisille hieman surullisille biiseille. Kyseistä neitokaista ollaan menossa katsomaankin 20.4.

PistePiste tuli tutuksi kappaleella ''Elän Sut Uudestaan''. Musta tällä jätkällä on persoonallinen lauluääni jota on mukava kuunnella. Etenkin biisien sanat kolahtavat muhun täysin, koska ne on hienosti kirjoitettuja. En malta odottaa kokonaista pitkäsoittoa.

Tykkään hirmuisesti tällaisista melodisista tanssikappaleista joissa viulu korostuu eniten. Intoa on eniten lisännyt artisti Lindsey Stirling jonka tuotantoon kehotan tutustumaan. Tämä biisi on kyllä jäänyt mieleen, kun eräs ystäväni on soittanut tätä aika tiuhaan. 

Kazakyyn mä törmäsin jo aikoja sitten Madonnan Girl Gone Wild videon ansiosta. Nyt kuitenkin tutustuin heidän tuotantoon paremmin ja kyllähän se osui muhun täysin. Nää hoitaa hommansa kyllä hienosti. Tanssi on upeaa ja biisitkin kolahtavat hyvin. Etenkin ulkosalla kävellessä tää on mukava soida taustalla. Myös muita huikeita kappaleita näiltä löytyy, kuten Love, Crazy Law ja Barcelona.

Viikonloppuisin pienissä bilefiiliksissä tää biisi on kyllä soinut mun kajareista ja aika kovaakin. Pistää tanssittamaan mukavasti ja Far East Movementin jätkätkin ovat päässeet mukaan biisiin.

Mitä ihmettä? Ja sehän on Justin Bieber. Mua ei ole kiinnostanut Justinin musiikki pätkääkään ennen sitä, kun herran upea Believe albumi ilmestyi. Kiitos sen albumin joka korjasi tilanteen. Tämä biisi erityisesti on yksi mun levyn suosikeista ja video on myös todella kiva. Mahtavaa kun vihdoin Justinin fanit saavat nähdä idolinsa suomessa. 

Löytyykö näistä myös sinun mieleistä kappaletta?


4 kommenttia:

  1. Justin Bieberiä enimmäkseen noista kuuntelen, mut pistepisteAnna Puuki on ihan hyviä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavaa että löytyy samanlaista musiikkimakua sieltäkin :)

      Poista
  2. Anonyymi9.56

    Eksyin sattumalta sun blogiin, ja täytyy sanoa kirjotat tosi kivasti ja raikkaasti, mielenkiintoisesti :) jäin koukkuun!

    VastaaPoista

Kirjoita tähän!