10. maaliskuuta 2013

KORUJENMAAILMA

Tää sunnuntai on ollu kyllä pitkästä aikaa oikein maittava. Heräsin jo kymmeneltä syömään aamupalaa ja auringonsäteet valaisi koko kämpän. Laitoin spotifyn päälle ja kajarit alko soittaa mulle Angus ja Julia Stonea. Mulla kävi mielessä vaikka mitä ideoita koko päivälle ja onneksi osan niistä sainki tehtyä. Lenkillä raikkaassa ilmassa ja kauniissa metsämaisemassa, vaatekaapin siivoamista taas yhden kerran ja tätä postausta toteuttaessa.

Tarkoituksena olisi siis esitellä mun koruja teille. Oon jo pitkään ollu hulluna koruihin ja niitä on tultu osteltua paljon. Tässä en kuitenkaan kaikkia ala esittelemään, vaan kaikki lempparini jotka on käytössä enemmän. Shoppailessa yritän kiertää mahdollisimman kaukaa kaikki koruliikkeet koska sinne mä tuhlaisin paljoltikkin rahaa. Hyvin paljon mun koruilla on myös jonkinlainen tarkoitus tai tarina. Tykkäättekö te koruista?

JC

Tää koru lähti joskus mukaani Koskikeskuksen seppälästä kun oli vaan pakko saada joku uusi koru. Kilisee mukavasti ja tekstissä lukee ''give me liberty, or give me death''

Yhdeltä helsingin reissulta nappasin Cybershopista tällaisen vinyylikorun johon saa myös liitettyä nuo kuulokkeet. Yksi lemppareistani. 

Kerran tein vaihtokaupat yhden kaverini kanssa ja vaihdoin yhdenlaisen rannekorun tähän mustaan ristikoruun jossa on monta eri ketjua. Aikojen lemppari mutta tosin nyt se on rikottu yhyy.

''love'' kertoo varmasti enemmän kuin tuhat sanaa. Saatu lahjaksi ja kovin tärkeä mulle.

Tällaisen korun vaihdoin mm. tuon edellisen mustan ristikorun kanssa. Myöhemmin löysin samanlaisen uudestaan JC liikkeestä ja tottakai se lähti uudelleen mukaan.

Tykkään paljon isoista ja näyttävistä koruista. Vaikka nämä nyt niin kauhean isoja olekkaan, niin ovat kuitenkin näyttäviä kaulassa. Kyseiset korut ostettu parin vuoden takaa Cybershopista.

Tekstillä ei ole mitään tekemistä minun tai minkään kanssa. Koru nyt vaan sattui olemaan pieni heräteostos kun ei taas muuta ollut haha! :D

Koruja on mahtavaa saada lahjaksi. Nämä kaksi oon saanu hyvältä ystävältäni. Nää kertoo siitä kuinka mun ystävät tietää minkälainen maku mulla on korujen suhteen. 

 Joskus löytää kätköistä koruja joiden alkuperää ei edes muista. 

Uusin koruni joka saatu lahjaksi parhaalta ystävältäni. Ollut suuressa käytössä jo nyt. ''Miksi kaikilla on ristikoru?'' multa joskus kysyttiin.


Mitäs tykkäätte? Löytyykö teidän lempparia joukosta? Mulle korut on siis lähellä sydäntä ja niitä on mukava sekoitella vaatteiden kanssa. Seuraavia koruhankintoja odotellessa. Nyt mun täytyy alkaa pohtimaan äidinkielen ihmeellistä maailmaa ja pistää kynä raapustamaan paljon tekstiä. Siispä iltani on omistettu koulutehtäville ja hyvälle musiikille. Viikonloppu oli ihan menettelevä, oikeastaan aika rauhallinen. Mahtavaa alkuviikkoa kaikille ja koittakaa jaksaa. Kyllä se kevät sieltä pikkuhiljaa tulee! :)


10 kommenttia:

  1. Wataaa ? Sika siisteei koruui !!! Varsinki toi ensimmäine:3

    VastaaPoista
  2. Ihania koruja! Ihastuin nuihi ristikoruihin♥ c:

    VastaaPoista
  3. Hihi, tottakai tiedän sun maun kulta <3!

    VastaaPoista
  4. "Joskus löytää kätköistä koruja joiden alkuperää ei edes muista." Tosi hyvä tarina tolla korulla hei :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D sori mutta noi tekstit ei oo niitä tarinoita, kunhan vaa kerroin jotain jos tuli mieleen.

      Poista
  5. Anonyymi14.53

    Mistä toi tassukoru on?

    VastaaPoista

Kirjoita tähän!