5. maaliskuuta 2013

INSTAGRAM

Mun ei alunperinkään pitänyt koskaan rekata itseäni Instagrammiin, mutta liian suurien houkutuksien takia mä sitten lopulta tein sen. Oon alusta asti ollut koukussa kyseiseen sovellukseen ja sinne on mukava kuvata kännykällä kaikenlaisia kuvia. Siispä ajattelin laittaa tänne hieman esimakua mun Instagrammin kuvista jos vaikka innostuisitte seurailemaan. Esiinnyn siellä nimimerkillä petuasd.

Kaipaisin myös hiukan lisää seurattavaa ja mikä siihen auttaisi parhaiten? Jos teillä on kyseisessä mestassa tunnus ja olette aktiivisia käyttäjiä, niin lisätkääpäs kommentilla mulle teidän nimimerkki ja käyn tsekkailemassa. Jospa löytyy mieleisiä seurattaviakin siinä samalla :p









Tykkään kuvailla lähinnä kaikkea mahdollista. Pyrin julkaisemaan kuvat melkein heti niiden ottamisen jälkeen, joten seuraajat pysyvät ajantasalla. Elikkä käytännössä näin nopeasti uusia kuvia en julkaise missään muualla. Mielestäni aivan mahtavaa sillä, kuten talvellakin järkkärillä erityinen kuvaaminen on jäänyt miltei kokonaan eikä blogiin juuri uusia viime päivien kuvia ole tultu liitettyä.

19 kommenttia:

  1. Vilmaamanda :--)

    VastaaPoista
  2. Oon ihan koukus suhun, ja blogiis ! :D ja löytyy multaki: Hillakorkatti

    VastaaPoista
  3. tää ei nyt liity tähän mut muistan ku joskus aikoinaan aloin seuraamaan sun blogii ja täl oli eri nimi :D oon miettiny täs pitkää et mikä se olikaa mut en milllää saa sitä mieleeni :D niin voisitko petu kulta kertoo tän blogin aiemman nimen, tai muuten mun yöunet menee ♥ :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun ensimmäinen blogi oli nimeltään Petu kirjoittaa, silloin olin juuri alottanu kirjoituksen enkä muistaakseni sinne kirjoittanut kuin pari tekstiä. Sen jälkeen aloitin uudestaan puhtaalta pöydältä ja syntyi once i had a dream, and this is it. Muita blogeja mulla ei tietääkseni ole ollut, taikka sitten mulla on todella huono muisti :D

      Poista
    2. no se oli sit varmaan toi petu kirjoittaa :D

      Poista
  4. jelou, sulle olis haaste :--))) http://allineverwanted.blogspot.fi/2013/03/challenge-accepted.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yleensä mä en haasteisiin ryhdy, mutta tämän voin tällä kertaa toteuttaa :) sulta löytyy kiva blogi myös.

      Poista
  5. ♥!! mulla oli ihan sama etten meinannut koskaan tehdä tunnuksia IG :D mut sitten ku kaikki kyseli et miks en oo siellä nii oli pakko tehdä ne tunnukset ja en kyl kadu yhtään ;> oot ihana rakas ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin kapasin sua aikoinaan sinne kovasti :) onneksi liityit mukaan ja suahan mä seurailenki! ^^

      Poista
  6. oaa, sulla on niin ihanii kuvii instassa ❤ mut löydät sieltä nimellä matuliii :---) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia paljon! juu käyn katselemassa tottakai :>

      Poista
  7. Anonyymi14.03

    kataq :)

    VastaaPoista
  8. Anonyymi21.48

    oi mistä on tuo ihana jack daniel's-paita ?
    petu olet ihana ! pus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain sen mun ystävältä ja kuulemma jostain ulkomailta ostettu, harmi että sain tehtyä siihen jo yhden ison reiän :D

      voi kiitos =P

      Poista
  9. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Kirjoita tähän!