26. helmikuuta 2013

IMATRAN WANHAT 2013


Heippatirallaa! Näin pitkän tauon jälkeen olisi varmaan jo aika kurkistaa minkälaisia aikaansaannoksia tää poju sai kuvattua vanhojen tansseista. Ilta sujui kokonaisuudessaan hienosti ja ongelmitta. 

Koulun jälkeen mua odotti kauhea kiirus, koska mun täytyi saada itteni valmiiksi parissa tunnissa iltaa varten. Vaatekaapista lenteli vaatteita ympäri huonetta ja mun huone ei oo koskaan jäänyt sen näköiseksi. Kuitenkin suuresta kiiruusta huolimatta sain koottua ittelleni kaksi eri asua. Yksi eri asu urheilutalon tansseihin ja toisen asun jatkoille. Niistä ei valitettavasti ole kuvia, koska musta tuntu pahalta alkaa kuvaileen itteäni siellä paikanpäällä, kun mut oli kuitenkin palkattu kuvaamaan muita. 


Pukuloistoa, onnellisia lukiolaisia ja ylpeitä vanhempia. Jotenkin siinä vaiheessa iski taas se tunne, kun itsekkin toivoisi samaa tilannetta. Kuvittelin itseni kokoajan siellä tanssilattialla hienot vaatteet päällä. Musta tuntui että olin itse stressannut enemmän kuin kukaan muu illan takia. Tanssit oli kivat ja puvut oikein näyttäviä. Urheilutalon tansseista jäi erityisesti mieleen yksi asu ja yksi lemppari jota ihailin melkein koko tanssien ajan. Mutta kaikki olivat onnistuneita tietenkin. 


Urheilutalolta siirryttiin mun seuralaisen kanssa vaihtamaan vaatteita ja valmistautumaan illan jatkoille kuvaamaan ja pitämään hauskaa. Siellä olikin tunnelma ihan erinlainen. Ajattelin että mitenköhän tuun selviämään mun tavarapaljouden kanssa siellä ihmistungoksessa mutta tilat olikin hyvin järjestetty niin, että sain säilytettyä kamoja erossa muista eikä mun tarvinnut kannella kaikkia välineitä kokoajan mukana. 



Paikalle saapuessa mua hiukan jännitti ja jännitti entistä enemmän, mutta lopulta sekin loppui mukavan yhteishengen ansiosta. Pukuloisto jatkui jatkoillakin ja ihmiset oli iloisia tanssiessaan ryhmissä keskellä tanssilattiaa. Mulla oli enemmän kuin hauskaa, hukuttautua sinne tanssivien ihmisten väliin ja leikkiä kalansilmän salamavalon kanssa. Erinlaisten valojen värien täyttäen huoneen ja niiden kehujen kuuleminen sai mut tuntemaan erittäin iloiseksi. Ja kuka väitti ettei lukiolaiset osaa bailata? :D


Viimeisimpänä pari tilannekuvaa joihin itsekkin suostuin pyynnöistä :) 

Kiitos vanhat! 

2 kommenttia:

  1. Anonyymi17.11

    Muutamat lukiolaiset olivat kuulemma olleet hieman pettyneitä, kun eivät päässeet mihinkään kuviin. :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvia on vielä julkaisematta wanhojen omille facebook sivuille :) ja tietty mun kameran eteen hypittiin vapaasta tahdosta että ottaisin kuvia, miksi siis ne muutamat eivät tehneet niin kun tilaisuus oli?

      Poista

Kirjoita tähän!