10. helmikuuta 2013

BLEISERI UUTEEN USKOON JA KUULUMISIA


Tässä teille nyt sitte kuvaa mun tuunatusta bleiseristä. Tämä niittihullu pääsi  askartelemaan ihan kunnolla ja kyllä musta tuo onnistu oikein hyvin. Mitäpä mieltä te olette? Niittejä jäi vielä mukavasti tähteelle ja ne ajattelinkin käyttää seuraaviin valkoisiin Converseihin jotka täytyy käydä hakemassa omaksi tuolta keskustan kenkäkaupasta. Toivottavasti niitä mun tuurilla olis siellä, ettei tarvitsisi metsästää jostain muualta. 


Mutta mitäs muuta tänne kuuluu? Ihan hyvää ja helmikuu on kaikenlaista täynnä. Tykkään helmikuusta koska tää on kaikista lyhyin verrattuna muihin kuukauksiin ja aika menee hitusen nopeammin. Helmikuussa alkaa myös yhteishaku ja kesätöidenhaku joka on yhtä jännityksen aikaa. Mulla alkaakin hitusen aikasemmin loma kuin muilla, koska matkaan etuajassa tampereelle tässä kuussa ja se tapahtuu 20 päivä. Mulla olis tarkotuksena lähtee hiukan lomailemaan sinne kuten aina. Tällä kertaa mulla on myös haastattelua kesätöihin josta en vielä puhukkaan täällä mutta toivotaan että menee hienosti ja nappiin.

Toivottavasti nyt kaikki hakijat saisivat opiskelupaikkansa sieltä mistä haluaa, koska mulla on kokemusta siitä kun mikään ei tunnu riittävän. Mulla on tullu mieleen uusia paikkoja joita aion kokeilla ja hypin kyllä innosta pinkeänä jos kesäkuussa saan hyväksytyn paikan sieltä mistä haluankin. Suuria muutoksia tässä odotellaan muutenkin tämän kevään ja koko vuoden aikana. Jännityksenä jännätään siis tulevaa ja toivotaan että hyvin käy.  


4 kommenttia:

  1. Anonyymi18.50

    näyttää paskalta. jotain rajaa tohon niitteilyyn, alkaa näyttää halvalta ja hävettää puolestas.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hienoa et nyt joku sentää anto arvostelua, peukut sille! mut pitääkö kaiken nyt niin erityisen kalliilta näyttää sitte? :D

      Poista
  2. Anonyymi15.36

    mun mielestä noi on tosi kivan näköset :--)!! ja noit niittei on just tuollei sopivasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. paljon kiitoksia :) niin mustaki

      Poista

Kirjoita tähän!