9. helmikuuta 2013

KAULUSPAITOJEN KOMISTUKSIA

:
:
:
:

Mulla tuli kauhee hinku saada uusia kauluspaitoja ja siispä oon nyt rullaillu asoksen sivuja ylös ja alas innostuneena. Vaikkakin mun vaatekaappiin ei nyt mahtuisi mitään ylimääräistä, niin uusille paidoille on aina tilaa. Mulla on kyllä suuri kasa kyseisiä paitoja, mutta vanhat alkaa käydä pikkuisen tylsäksi. Pitkähihainen taikka lyhythihaihen se on aivan sama. Näistä liittämistäni paidoista on kyllä hyvin vaikea päättää suosikkia, koska nuo kaikki olisivat kyllä tervetulleita tänne mun luokse. Eniten käännyn kuitenkin toisen ja kolmannen valkoisen paidan suhteen. Toisen paidan kaulus on erityisen kiva ja toisessa keskeinen kuviointi nappien kohdalla on mukava. 

Kevään pukeutumista oon jo hiukan miettiny, mutta tää ei saa millään päähän päätöstä minkälaista olisi kiva pukeutua. Tosin mähän sekottelen hyvin usein vanhoja vaatteita keskenään, koska en niin usein käy vaateostoksilla. Hiukan vihreitä sävyjä olis kiva sekotella vaatteissa, vaikka en olekkaan koskaan siihen väriin tykännyt pukeutua. Kevään takia saisin nyt kuitenkin uskaltautua sen värin kanssa liikuskella. 

Viimeisimpänä paljastan mun vanhojen kuvauskeikan vaatetuksen ja saatte nähdä miten tuunasin mun bleiserin yllätys yllätys niiteillä. Ne jotka taas eivät jaksa odotella ja ovat kiinnostuneimpia, niin voivat käydä vilkaisemassa kuvan siitä jo ennakkoon Instagrammista ja sieltä mä löydyn nimimerkillä petuasd. Mahtavaa viikonlopun jatkoa kaikille! :)

2 kommenttia:

  1. Ohhoh! Selailin itekin asosta tuntitolkulla tuossa yks päivä ja tuo eka tarttu osioon 'saved items', myös pari vaaleeta vastaavaa. :p Tarvii kyllä pikkuhiljaa ruveta valmistautumaan kevääseen ja kesään - tuntuu että kaikki vanha on sellasta mitä ei enään halua päällensä laittaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepjep! :) Onneks mulla on kauhea läjä vaatteita kevääseen jo valmiina tuolla, tosin sitä vihreää kaipaan nyt.

      Poista

Kirjoita tähän!