3. helmikuuta 2013

LOOKBOOK



Noniin nyt tää poitsu teki vihdoinkin sen jota olisi pitänyt tehdä jo aikoja sitten. Elikkä äsken hetken mielijohteesta päätin liittyä mukaan Lookbookin ihmeelliseen maailmaan. Hiukan aikaa meni opetelessa, että mistä ne kuvat edes lisäillään mutta kyllä tää tästä varmasti hiljaa hyvä tulee. Toivottavasti kiinnostutte seurailemaan ja mulle voi laitella kommenteilla omia nimimerkkejä jotta voin käydä vilkaisemassa teidänkin profiilejanne. Hassusti hölmöilessäni luokittelin jo aurinkolasitkin hiuksii mutta noh virheitä tapahtuu. 

Mun mielestä toi on nyt hiukan kätevämpi paikka lisäillä niitä kuvia mun tyylistä, koska tännekkään en ihan aina postaile niitä päivän asuja. Oikeastaan Lookbookista kuten Instagrammista löytyy paljon materiaalia joita täällä ei tulla näkemään välttämättä. Mutta kivaahan se on jos sattuu kiinnostamaan. Mä lähden tästä nyt jatkamaan sunnuntaita ja rentoudun seuraavaa viikkoa varten. 

4 kommenttia:

  1. Anonyymi22.17

    mikä oot instassa ? :-)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi2.01

    cool! mulla on ollut tunnukset lbhen jo vuosia mutta ei oo tullut yhtään asukuvaa lisättyä.. :D

    VastaaPoista

Kirjoita tähän!