26. tammikuuta 2013

LÖYTÖJÄ HENKKA & MAUKALTA

Olin ennen ihan hulluna huppareihin ja mun vaatekaappi täytty suurinosa niistä. Nyt kaikki on alkanu kyllästyttää ja osat onkin alkaneet käydä jo pieniksi. Musta tällainen perus rento huppari mukavalla violetilla värillä ois kiva. 

Mä en omista paljoakaan pitkähihaisia paitoja ja tässä olis kyllä yks jonka voisin haluta vaikka heti vaatekaappiini. Tummalta väriltä rento ja kivalla leveällä kaulaukolla tyylikäs ja ihan tehty mulle. 

Tää ois kyllä niin kiva takki kevääseen ja yhdistellä kaikkien kivojen paitojen kanssa, kuten pitkät topit ja mukavilla kuvilla varustetuilla t-paidoilla.

No samantienhän mun eteen sattui tällainen tyylikäs t-paita joka olisi enemmän kuin täydellinen yhdessä tuon edellisen takin kanssa. 

Ja mikä kivointa, että saanki ystävältäni pussillisen tai pari sisältäen niittejä. Juuri nyt niitä kaipailenkin, koska mulla on ideoita vanhojentanssien vaatetuksen suhteen ja mähän oon muutenki iha hulluna niitteihin. Voisin kiinnitellä niitä vaikka mihinkä vaatteisiin. Täytyy tosin muistaa, että liikakin on aina liikaa eikä välttämättä näytä hyvältä. En malta odottaa pääseväni tuunailemaan vaatteita kesäksi ja tilailla paljon lisää niittejä itselleni.  

4 kommenttia:

  1. Anonyymi10.34

    oii kivoja vaatteita :3 ps. oon samaa mieltä sun kanssas niiteistä, niiiiin ihania<3

    VastaaPoista
  2. Miun blogissa ois siulle tunnustus, käyppä kurkkaa! :D http://withlovemeri.blogspot.fi/2013/02/blogitunnustus.html

    VastaaPoista

Kirjoita tähän!