2. tammikuuta 2013

KUULUMISIA JA OSTOKSIA

Heipparallaa! Vuoden ensimmäisen postauksen aika ja mähän lupailin teille heti alkajaisiksi tampereen reissulta kuulumisia. Harmivaan etten mä kuvannut reissulla melkein ollenkaan ja niitä mulla ei ole teille näytettävänä. Jotenkin siinä hulinassa ja kokoaika menemisessä mä unohdin kokonaan kuvaamisen kaupungilla. Mutta tosiaan reissu sujui aivan loistavasti. Junailussa meillä ei ollut ongelmia yhtään, vaikka kotimatkalla me jouduttiinkin odottelemaan liian kauan kouvolassa. Mä en kaupoilta pahemmin ihmeellisempää löytänytkään, kuitenkin siellä tuli pyörittyä aika paljon. Ihmisiä oli järkyttävä määrä ja kaikki aivan sekaisin alennusmyynneistä. Ei senpuoleen oltiin meki aika innoissamme lopulta meidän ostoksista. Illat meni railakkaasti hyvän musiikin ja juomien kanssa ja mulla teki jokainen yö vaikeeta saada unta. Oikeastaan parhaiten mun mieleen tuolta reissulta jäi ne unettomat yöt. Silti matka oli ikimuistoinen ja mukava. Kiitos mukavasta seurasta! :)

Seuraavaksi voitas kurkata mitä multa lähti mukaan kaupoilta. Hyvin vähän lähti ALE tuotteita mukaan, vaikka niitä olikin runsaasti tarjolla. 

Musta neule H&M

Pitkähihainen villapaita H&M

Kaulahuivi Cybershop

Raidallinen t-paita JC

T-paita Jack&Jones

Kaulakoru Cybershop

Kaulakoru Seppälä

4 kommenttia:

  1. mite jollai voi olla noin upee tyyli ? :) !

    VastaaPoista
  2. Mistä Tampereen hennesistä toi tokan kuvan villapaita on? en oo nähny täällä sellasta ja toi on ihana :3 villapaidat♥

    VastaaPoista

Kirjoita tähän!