30. joulukuuta 2012

MINUN VUOSI 2012 PART 2

Syyskuu

Syyskuussa viileni ja mä tykkäsin kuvata enemmä ku yleensä. Sinänsä viime syksy oli aika haikeeta aikaa mulla, koska kaikkea kesään jääneitä asioita tuli ikävöityä ja mun mielessä pyöri kaikenmaailman ajatukset. 

Sanottuanikin jo että Syyskuussa otin paljon enemmän kuvia. Siispä sen kuun kansiosta löytyy tällä hetkellä mun parhaimmat kuvat pitkiin aikoihin. Silloin myös olin aktiivisempi blogin suhteen. Lempiasuihin kuului ehdottomasti tuo valkoinen paita, valkoinen kaulakoru korostuksena, harmaat pillifarkut, pärnusta ostettu laukku ja converset.


Lokakuu


Lokakuulta mulle on jääny mieleen erityisesti loma jonka vietin jyvästylässä ja tampereella. Reissu oli toodella muksu ja sain ostettua ittelleni paljon uusia asuja vaatekaupoista, vaikka sillon ALE ei ollut ajankohtainen.

Hiuksien kanssa mulla oli välillä suuria ongelmia, koska mä halusin muuttaa niitä jotenki radikaalisesti. Ikinä en vaan onnistu siinä ja päädyn aina samaan leikkaustyyliin. Lokakuussa myös Lana Del Reylta saatiin uutta musiikkia johon rakastuin kertaheitolla. Myös ystäväni Niinan kämpän tupareita juhlittiin railakkaasti ja onnistuneesti.

Marraskuu

Marraskuussa mä hiljennyin jostain syystä. En osaa sitä tarkalleen selittää taikka itsekkään ymmärrä mitä se tarkoittaa, mutta oon alkanu olemaan hiukan jossai talvihorroksessa. Ja mun ns. talvihorrokseen kuuluu pelkkää kotona istumista ja ruokaa syödessä. Marraskuussa mä käväsin pitkästä aikaa myös Hannan kanssa mökillä ja onnistunut reissuhan siitä tuliki. Harmi ettei marraskuusta ole enempää kerrottavaa.

JOULUKUU

Joulukuussa alettiin valmistautumaan jouluun ja meidän kämppä oli luotu melkein oikeaksi joulumaaksi. En malttanut odottaa jouluaattoa ja mun oli pakko keksiä paljon tekemistä ennen sitä. Yhtiin tapahtumaan kuuluu Iinan sweet 16 bailut jossa viihdyin ja tunnelma oli railakas. Viikot kului todella hitaasti ja olin koulun takia valmiina lomailemaan. 

Elikkä näihin kuviin ja tunnelmiin päätän vuoteni 2012 täällä blogin puolella ja huomenna sitten juhlitaan taas railakkaasti ja katsellaan ku rahaa ammutaan taivaalle. Olkaahan varovaisia niitten kanssa ja kattokaa mihin niitä ammuskelette (: Mahtavaa ja upeaa seuraavaa vuotta 

2013! ^^

9 kommenttia:

  1. Upeaa seuraavaa vuotta myös sulle söpöliini!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia paljon samoin myös sulle ^^

      Poista
  2. Anonyymi10.30

    Onko sulla vuodesta ensimmäistä osaa? Multa menny jotenki ohi semmonen, ja nyt en löydä sitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä löytyy! laitan tohon alas linkin.

      http://snowwykirjoittaa.blogspot.fi/2012/12/mun-vuosi-2012-part1.html

      Poista
  3. Anonyymi12.23

    Oot niin suloinen :3 kuinka pitkä olet jos saa kysyy :)??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en oo koskaan muistanus sitä enkä muista nytkään sori! :D ainaki 175 luulisin :D

      Poista
  4. Anonyymi14.13

    ihan pakko nyt kysyy, sulla on ihanan vaaleet hiukset tossa vikassa kuvassa niin ootsä ite värjänny ne vai parturis käyny ? c: jos oot ite värjänny nii onks se mitä väriä ? :) oon nii täydellisen värinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon yleensä värjänny tällä Schwarzkopfin BLONDE L1+ tai L1++ (: nyt on tultu käytettyä samaa, mutta platinablondi väriä. En tidä lukeeko pakkauksessa niin, vaiko jotain tuhkanblondin tyyppistä kuitenkin se erottuu selvästi. Sen mukana tulee myös 2 hiusnaamiota jonka ansiosta lopputuloksesta saa aika täydellisen. Sen jälkeen tietysti pesen pari kertaa viikossa hiukset hopeashampoolla ja siihen suosittelen Four Seasonin hopeashampoota joita myydään joissain kampaamoissa =) toivottavasti tää autto! :D

      Poista
    2. Anonyymi12.41

      juu kyllä autto, kiitos paljon! :D

      Poista

Kirjoita tähän!