25. joulukuuta 2012

24.12.2012


Paljon valoja, ruokaa pöytä täynnä ja joulumusiikkia taustalla. Siitä se mun joulu tehtiin tänä vuonna. Aamupäivästä mä en kiitänyt suoraan sohvalle seuraamaan kuumaalinjaa, kuin yleensä aina. Nyt mä alotin samantien pipareitten leipomisen ja sainki aikamoiset tuoksut kämppään ja mukavat piparit aikasiksi. Pitkään mä en pysynykkään yhdessä kohdassa vaan kiirehdin suihkuun ja valmistauduin kokonaista päivää varten.

Olihan meilläki sitä ruokaa monenlaista. Tää olikin ensimmäinen joulu ja ateria uudessa kämpässä ja siihen oltiinki panostettu. Meillä on aina ollu aika perus jouluateria johonka siis kuuluu mm. karjalanpaistia, porkkanalaatikkoa, lanttulaatikkoa, imellettyä, paistettua lohta ja kinkkua. Lisukkeina kuuluu monenlaista pientä kuten piirakoita, erilaisia leipiä, rosollia, kraavilohta, erinlaisia sienisalaatteja ja lihahyytelöä. Mun suosikkeihin kuuluu etenkin kraavilohi, sienisalaatit ja porkkanalaatikko. 

Ruokailla mä yritin mahdollisimman pitkään, vaikka sitä ruokaa ahtasinki itteeni aivan liian nopeesti. loppujenlopuks olinki viimeinen joka jäi pöytään syömään. Ilta jatkui syönnin päälle lahjojen jakamisella + avauksella, sitten juotiin jälkkärikahvit ja kävin itse vielä naapurissa toivottamassa joulut ja join hieman lisää kahvia. Lahjoja meillä ei sopimuksen mukaan paljoakaan ostella taikka saada, kuitenkin niitä on aina hitusen tullut meidän kuusenalle joka joulu. 


Vihdoinki mulla on tää Nomination mikä aika monella ja kiitos siitä Hannalle ja aloituslaattana tuollainen tähti :)
Niinku yleensä kuten tänä jouluna mulle tungettiin taas sitä suklaata jota tykkään siis syödä ihan liikaa ja se on se syy miksi sitä en oikein haluaisi saada. Sen lisäksi kirjekuoriste tuli arpa josta en kuitenkaa voittanu mitään. 
Pienempänä ei ollu koskaan kiva saada pehmeitä paketteja, mutta nykysin neki on ihan kivoja. Villasukkia mummolta niinku yleensä ja villasukat on kivoja.
Rappusten yläpuolella olevalle enkelihyllykölle saatiin lisäystä ja tää on kiva, koska tämän sisälle syttyy valo ja näyttää pimeässä tosi kivalta.

Tän lahjan avatessa multa meinas tippuu silmät päästä. Paketista tupsahti iPhone 5 64GB ja mustana. Sen mukana tulleet kuulokkeet myös ja tästä lahjasta oon niin innoissani.

Ystäviltä sain vielä sytkäriä, tyynyliinaa, korviksia ja leffoja joista ei valitettavasti ole nyt kuvia. Kiitos kuitenki heille! Toivottavasti piditte myös mun antamista lahjoista.

Huomenna suunnataan Niinan kanssa kohti Tamperetta ja voi juku kun mä oon odottanu taas pääseväni sinne. Siellä kaksi päivää vietetään ja yövytään hotellissa. Hieno matka tiedossa, joka sisältää shoppailua, hyvää ruokaa ja juhlintaa. Sieltä sitten postailen reissun jälkeen tietenkin. 

Mahtavaa vuoden viimeistä viikkoa kaikille! =)

10 kommenttia:

  1. ihana joulupostaus !!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi16.09

    Kiva joulupostaus :--) mullekkin tuli suklaata, peräti kolmesta paketista, ja olen ahminut jo puolet kinder patukoista, ja puolet fazerin sinisestä :-D en osaa säästää mitään ;--) oon niin kateellinen tosta iphonesta :-D no mut kivaa tampereen reissua :-) PS. Oot paras :--)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva että tykkäsit =) mä en osaa koskaan säästellä suklaassa. ja toi iPhone on tosiaan aika kiva lahja, oikeestaan upein koskaa.

      kiva siitä reissusta tulee varmasti kiitos =) <3

      Poista
  3. Anonyymi23.04

    Ootko homo?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi0.33

      Ihanaa!löysin sun blogin äske ja vaikuttaa kivalt:)

      Poista
    2. hienoa että tykkäät =)

      Poista
  4. Anonyymi15.09

    Hei missä hotellissa olit? Oliko hyvä ja minkä hintainen suunnilleen?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omenahotelli Hämeenkatu 7 ja hintaansa nähden oon ollut tyytyväinen yöpyjä ja tuo oli mun kolmasko vai neljäskö kerta jo. Halvempi mitä aikasempaan sen varaat.

      Poista

Kirjoita tähän!