24. joulukuuta 2012

HYVÄÄ JOULUA 2012



Munkin odotus alkaa olla jo pikkuhiljaa palkittu ja pääsee vihdoinki nauttimaan siitä joulusta josta ollaan hössötetty viimesenpäälle. Toisaalta se ei oo haitannu mua pätkääkään, koska oon jouluhörhö ja tätäki eletään vaan kerran vuodessa. Siispä nyt ennen kuin mä kääriydyn tuonne peiton sisään, aattelin teille postata tällasen kuvapläjäyksen mun päivästä ennen jouluaattoa.

Kaivoin aamupäivästä meidän komerosta näitä jouluaiheisia disneyn elokuvia ja niiden katsellessa menikin varhainen päivä töllöttäessä. Suosikkeihin kuuluu etenkin tuo Mikki Hiiren Taikajoulu. Suosittelen lämpimästi!
 Tässä on nyt se meidän joulukuusi ja vieläpä ensimmäinen aito kuusi. Hieman epäilytti että käyköhän tuo mun nenään, mutta onneksi en oo saanu mitään kohtauksia. Sen sijaan koristeiden riipustamisessa sain käsiin hieman ihottumaa. Kyllä siitä ihan kivan näköinen tuli :)

Illemmalla sitten käytiin nopsasti kiertämässä hautausmaa ja laittamassa kynttilät haudoille. Kaunista siellä oli jo nyt ennen jouluaattoa ja huomenna varmasti vieläpä kauniimpaa.


Hautausmaalta mä lähdin istumaan iltaa Hannan luokse. Mun oli siispä tarkoitus antaa myös mun lahja hänelle. Ostin sille Vain Elämää ekan CD:n ja kyllä se tais pitää siitä. Meidän piti myös hiukan taas leipoa torttuja ja sehä homma on ollu meillä hallussa, tosin mä taas jostain syystä otin paineita niiden tekemisessä. Ja kattokaapa miten sulosen porsaan Hanna väsäs mun nimellä koristettuna.


Aamulla heräilen siinä aika ajoissa toivottavasti ja ryhdyn pipareitten paistoon. Aamulla tuskin ehdin ohjelmia telkkarista katselemaan ja eihän siellä kuulemma kuumassakaan linjassa edes oikea pukki ole tällä kertaa. Leipomisen jälkeen rupeen ehostautumaan päivää varten ja mietin taas suurta vaatekriisiäni ja odotan varmasti malttamattomana avata mun joululahjoja. Nyt sitte syödään taas sitä ruokaa viimesenpäälle ja tampereen reissulle saadaanki lähtee vatsat aivan töröllään. Ennen sitä mun täytyy kuitenkin postailla teille jouluaaton tunnelmia ja katsellaan mitä se pukki sieltä nyt toi mulle, vai oonko ollu niinki tuhmma ettei tulekkaan mitään lahjoja.

Siispä näihin kuviin ja tunnelmiin Upeaa ja maagista joulua kaikille! 

12 kommenttia:

  1. Hyvää jouluu rakas <3

    VastaaPoista
  2. kui söpö toi tokavika kuva! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihii :> voi kiitos! Ja hyvää joulua!

      Poista
  3. Anonyymi9.38

    Mäkin tykkään ihan hurjasti noista Disneyn joululeffoista, varsinkin noi mikki hiiri ja aku ankka joululeffat on parhaita :--) kuusesta tuli kyllä hienon näkönen :--) meidän kuusi tiputti jo aika monet neulaset, ja imuroidessa meni koko eilinen ilta :--D söpö possupipari :--) mutta tampereen reissusta tee sitten postaus, jossa on paaaaljon kuvia ;--) toivotaa että saat mieluisia lahjoja ;--) hyvää joulua sinnekkin, ja ihan älyttömän ihanaa uuttavuotta jo näin etukäteen :--) PS. Olet ihan älyttömän söpö ;--)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Disney on loistava! Meilläkin kuusi kyllä karistaa paljon neulasia jos heiluttelee ja osuu oksiin, eipä passaa paljoon heilutella.

      Tampereen reissusta tulee tottakai postaus ja paljooon kuvia :p

      Samoin myös sulle hyvää joulua ja upeaa uuttavuotta! ^^

      Poista
  4. Ihana joulua sinne kans !! :)) haha antin kanssa samaa mieltä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia paljon! ^^ haha työ vaa ittestänne puhutte.

      Poista
    2. Ei kun sinusta tääl puhutaa julkisesti sun kommenteissa. Hyvää joulua unohdin toivotella, mutta koskaan ei ole liian myöhäistä :)

      Ja hyvää uutta vuotta myös:)

      Poista
    3. Samoin sinne upeeta vuotta 2013! ^^

      Poista
  5. wäää toi banneri on kyl niin kiva !! ja nii tää blogiki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia =) mulla ois tiedossa uutta ulkoasua, mutta bannerin muutosta mun on nyt vähän vaikeempi alkaa tekee koska ulkona on kauhee ilma ja en halua lumimaisemaa mun blogiin. Mutta kyllä mulla ois inspistä sillekkin.

      saa nyt nähdä mitä saan aikaseksi ^^

      Poista

Kirjoita tähän!