7. marraskuuta 2012

BLONDIN KOSTO


Multa on nyt tultu hirveesti kyseleen tästä mun tukasta ja sen väristä. Ootte ihmetellyt sen väriä jonkin ihmeen takia. No onhan se nyt vaalea ja kaikki sen huomaa, mutta sillä ei todellakaan ole mitään erityistä salaisuutta. Mä hyvin tiedän, että tästä ei tulla ajattelemaan hyvää mutta mä kyllä hiukan ikävöin mun ruskeaa hiusväriä. Toisaalta aina ruskean värjättyä alkaa kaipaamaan tota vaaleeta todella paljon. Oon pelotellu kaikkia hiukan puheilla värjätä tämän ruskeeksi talven ajaksi taas ja oon saanu tuloksena murhaavan näköisiä katseita. 

Mutta joo toi voi näyttää unelman kauniilta vaalealta noissa kuvissa ja niinhän se on ollukkin. Tosin sitä iloa ja loistoa ei kestäkkään kuin sen vaivaisen viikon pari. Mä oon niin kova kuluttamaan tätä pehkoa, että mikään väri ei kestä mulla kauan. Siispä se muuttuu hyvin äkkiä kellertäväksi blondiksi josta en tykkää sitten yhden tippaakaan. Elikkä värjääminen on pakollista hyvin useaan ja se näkyy myös hopeashampoon käytössä jonka tuloksena saanki näistä ihanan jään siniset. Ainiin ja vielä sen verran, että mun takaraivossa näkyy aina hienoja kellertävyyden läikkiä tuon muun vaalean kanssa koska oon huono levittämään sitä itse pään taakse. Mutta kyllähän mä nyt tästä itsekki tykkään erityisen paljon. Salaisuutta tällä ei siis ole ja EI tämä ei ole aito väri todellakaan. 

Ei sitä tiedä kyllä mitä kepposia keksinkään ;) buhaha



4 kommenttia:

  1. Tuo siun tukka on vaan niin ihana !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitoksii =) sullakin on mukava fleda.

      Poista
  2. Mun mielest vaalennettu tukka on parhaillaa viikon pääst värjäyksest! ainaki omal kohalla:D ja se on totta et kylmät värit ei pysy mut kandee kokeil silver mistii se pitää oikeesti hyvän värisen kuha käyttää kohtuudel ja pesee välil syväpuhitaval! JA älä ny niitä tumiia värjää täältki meinaa tulee murhaavia katseita sillo:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksii tästä vinkistä :) kunha vähä pelottelen vaa.

      Poista

Kirjoita tähän!