3. marraskuuta 2012

MÖKKEILYÄ JA PILVINEN SÄÄ



Perjantaina suunnattiin kohti telataipaletta ja mökille yhdeksi yöksi. Musta oli tosi kiva saada taas vaihtaa maisemaa hetkeksi. Mökillä ei ole tultua käytyä pitkiin aikoihin ja odotin sitä reissua innolla. Yhden päivän reissulla meidän takakontti oli täyteläisen täynnä ja meitä nauratti se touhu todentosiaan.

Matkalla maisemat vaihtui metsästä pelloiksi ja kaupungista kaupunkiin. Mun mielessä soi Pariisin Kevät joka laulaa ettei sanottaisi elämälle ei, vaan anettais sen virrata lävitsemme kuin imatrankoskessa kuohuta. 



Spotify soitti Scandinavian Music Groupia ja takassa oli tulet. Mulla oli todellakin upee mökkifiilis pitkään aikaan, vaikka keli olikin hiukan kurja ja sateinen. Ei se pilannut mun fiiliksiä. Illallisena syötiin kermaperunoita, pippuripihvit ja salaattia. Viininä toimi mun yksi lemppareista joka sopii melkein kaikkien ruokien kanssa ja etenkin tuon pippuripihvin kanssa. 

Vilkaisin hiukan vanhoja kirjoituksia mökkikirjasta ja sieltähä löytyi vaikka minkälaisia juttuja. Pari vuotta taaksepäin hauskoja tekstejä ja juttuja joille naurahdin vähän väliä ja mieleen palasi mukavat muistot. Olin mm. mato
Mä oon tosiaan ollu nyt torstaista asti kovassa flunssassa ja veto on kyllä ollu niin pois nää pari päivää. Kaikesta huolimatta oon yrittäny tehdä kaikkee ja ajatella positiivisia asioita ettei mee ihan kyrsiintymiseks tää homma. Oon näyttäny ihan järkyttävältä nää päivät ja en oo jaksanu panostaa mihinkään. En mä kyllä nääkkään siihen syytä jos olen mökillä tai kotona ^^


Mä en oo erityisemmin pitänyt mökkeilystä, mutta jos mökki täyttää kaikki mukavuudet ja varusteet niin mikäs siinä että viihdyn. Riippuu ihan varustuksesta viihdynkö siellä vai en. Tosiaan tästä mökistä oon aina tykänny ja etenkin sijainnista. Pihalla pienessä tihkusateessa muistelin kaikkia tapahtuneita vuosia taaksepäin. Jotenki kaikku tuntu tällä reissulla aivan erinlaiselta kuin ennen. Kaipaan takaisin niihin vanhoihin aikoihin jolloin kiipesin aina sinne aitan yläkertaan leikkimään.



No mutta kuitenkin mulla oli oikein mukava perjantai mökkeilemässä ja kiitos mukavasta seurasta. Toivottavasti pääsen taas nopeesti uudestaan tuonne tuulettumaan ja vaikka parempana vuodenaikana. Lauantai iltani jatkuukin tässä kynttilöiden ja hienon musiikin parissa. Haluankin jakaa teille mun lauantain upean löydön johon oon nyt koukussa. Toivottavasti pidätte :)

6 kommenttia:

  1. Upeita kuvii, tosi tunnelmallisia. :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi11.46

    Super hyviä kuvia otat, ja, ah, oot niin _tyylikäs_! ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oouou <3 kiitoksia tosi paljon noista sanoista.

      Poista
  3. Anonyymi21.58

    oii täytyy kiittää sua,nimittäin tosta biisistä tuli heti yks mun lemppareista! AIVAN MAHTAVA!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oleppa hyvä! Kannattaa kuunnella muutakin Lindseyn tuotantoa, koska mielestäni hän on ihan huikee. Oon kuunnellu repeatilla ihan hulluna tota.

      Poista

Kirjoita tähän!