12. marraskuuta 2012

IN THE LAND OF GODS AND MONSTERS



Viikonloppu hurahti aivan kauheen nopeesti taas ja arkeen on palattu. Onneks mä oon huomannu, että ne viikonloput tulee melkein yhtä nopeesti uudelleen kun loppuuki. Perjantaina mulla oli tiedossa viettää kiva ilta Niinan kanssa hänen luona. Sitä ennen kuitenki me perheen kesken kotona hiukan herkuteltiin taas hyvän ruuan kera ja juhlistettiin etukäteen isänpäivää. Ruokana oli makoisat maustetut lohkoperunat härkäkastikkeen kera ja oli namia :p



No sunnuntaina oli suunnitelmissa lähtee meikäläisten kanssa syömään ulos, mutta sitte loppujenlopuksi mua ei huvittanukkaa lähtee. Sieltä olis pitäny lähtee suoraan mummolaan kahvittelemaan isänpäivän kunniaksi. En mä sitte lähteny ollenkaan niiden mukaan, vaan keksin itselleni seuraa ja suuntasinki kiinalaiseen herkuttelemaan. Siellä mä otin taas sen saman aterian jonka aina. Ensi kerralla kyllä lupaan kokeilla jotain uutta. Ja toi mun vakkari sisältää siis kanaa kasvispähkinä kastikkeessa riisin kera. Alkupalaksi nappasin listasta legendaarisia katkarapulastuja. Eiköhän taas olla herkuteltu ihan tarpeeksi ja nyt viikolla juostaan lenkillä taas todella ahkerasti.

Huomenna olis koulukuvaus ja saa nähdä mitenkä hienosti tuun menettämään hermot mun hiuksien kanssa aamulla. Mä päätin etten aio ottaa yhtäkään ainutta kuvaa itselleni, koska satun olemaan tuossaki koulussa ja luokassa vaan vaivaisen vuoden. Silti mut pakotetaan luokkakuvaan. Kohta lähen busseilemaan kohti citymarkettia ja sieltä mukaan jos lähtis blondi hiusväri ja uusi lakka. Mun hiukset on nykyään käyny mulle tosi kalliiksi mikä ei oo kyllä yhtään kiva juttu :(



Lana del Reylta saatiin viimein ja vihdoin uutta tuotantoa. Oon oottanu tätä jo aika kauan. Melkeimpä jo Born To Dien ilmestyttyä ja voin sanoakkin, että odotus on palkittu. Oon jäänyt totaallisesti koukkuun näihin kahteen biiseihin ja siispä ajattelin suositella näitä teillekki. Mua hiuka harmittaa, kun en vieläkää omista tota omaa Born To Die levyä ja se on ollu mulla vaikka kuinka pitkään hankinnassa. 

Mahtavaa viikonalkua! 
  

8 kommenttia:

  1. Anonyymi17.40

    Oi noi ruuat <3 meillä mamma loihti karjalaisen juhla- aterian ite karjalanpiirakoista alkaen:) Ja lana <4

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ruuat oli oikei maittavia :p kuullostaa oikein kivalta sieltäki päi (: ja Lana kyllä osas taas hommansa.

      Poista
  2. mäki oon niin yyyber rakastunu tohon lanaan ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaa :D niinno niin kannattaaki

      Poista
  3. Anonyymi10.42

    ootko käyttäny Fudgen hopeashampoota/hoitsikkaa? itse käytin blondiaikoina sitä ja värjäystarve väheni huomattavasti, sen verran stydiä tavaraa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole! Eilen vaalensinb taas hiuksia ja käytin mukana tullutta naamiota. Lopputuloksesta tuli ihan täydellinen. Käytän yleensä Four Reasonsin hopeashampoota ja oon kyllä tykänny :)

      Poista
  4. Anonyymi0.05

    tarkoitat varmaaa tol ku kävit kiinalaises syömäs, ettäs sunnuntaina. sori oli pakko huomauttaa et puhut vääräst päiväst. Lauantaina makasit kotona hyvän tovin krapulassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo sunnuntaina :) sori virheestä mutta korjaan kuitenkin, etten lauantaina maannut kotona krapulassa vaan vietin aikaani kaverin luona.

      Poista

Kirjoita tähän!