22. lokakuuta 2012

SUNNUNTAI JA PIZZALLA



Heheii siellä! Nyt on sitten kotiuduttu syysloman reissulta takaisin tänne etelä-karjalaan. Vieläkin hiukan haikeita fiiliksiä koen lähdön takia, mutta eiköhän tämä tästä taas parin päivän kuluessa helpotu. Tosiaan tänään tuli alotettua arki koulussa ja siellä sitten olin nukahtaa, koska unirytmini on hiukan sekaisin tuon loman takia. Ei huolta kuitenkaan koska saan tämän todella nopeesti korjattuakin. Paljon olisi taas tehtäviä tiedossa, kuten äikässä koska olen sen numeroa nostamassa. Hygieniapassiin lukemista ja miettimistä todella koska en tajua niistä tehtävistä oikein mitään.
Sunnuntaina hetken aikaa koneella istuessani ja tunnin parin lenkin vetästyäni oli aika lähtee pizzalle. Hanna halusi kovasti pizzaa ja mikäs siinä, kun auta lähtee sen kanssa pizzalle. Eihän me oltukkaan reissun jälkeen vielä muuten keretty näkemään, joten kerrottavaa oli paljon ja kuulumisia tuli vaihdeltua. En mä ollutkaan pitkään aikaan käynyt pizzalla, joten pitkästä aikaa se maistukin oikein hyvälle. Mun perus pizzaan sisältyy yleensä mm. katkarapuja, herkkusieniä, ananasta ja kinkkua. Joskus saatan ottaa myös tonnikalaa, mutta mun mielestä se jotenkin kuivattaa pizzan pahasti. 

Syönnin jälkeen massut täynnä me suunnattiin kohti rajapatsaan nestettä. Siellä mä join yllätys yllätys batteryn, koska siitähän on tullut jokin tapa. En mä siellä kauan viihtynyt, kun olinkin jo tallustamassa kotiapäin kylmässä syksyisessä säässä.


Hannankin vasta aloitetun blogin pääsette kurkkaamaan täältä :)

4 kommenttia:

  1. ootko leikannu hiuksii ku must noi näyttää jotenki lyhyemmilt? vai kuvittelenko vaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo leikkasin hiuksia tossa vähän aikaa sitten, siitähän mä oonki jo tehny erillisen postauksen ennen syyslomaa ^^

      Poista
  2. Anonyymi16.46

    ootko homo? :D<3

    VastaaPoista

Kirjoita tähän!