20. lokakuuta 2012

MAYBE TRY TO FIND SOMETHING THAT I COULD BE PART OF



Maanantaina saapuessani taas tampereelle mun mielessä soi The Soundsin biisi Home is where your heart is. Auton ikkunassa näin taas ne tutut rakennukset jotka on aina yhtä kauniita mun silmissä. Olin taas odottanut tätä reissua niin kauan, että olin valmis nauttimaan joka hetkestä täällä. Sain taas nukahtaa siihen kaupungin ääneen joka kantautui ikkunan ulkopuolelta sisälle. Joka päivä kaupungin kaduilla kävellen ihmiset käveli mua vastaan aivan kuin olisin tuntenut ne jokaiset. Pilvinen sää ei vaikuttanut mun mielialaan tällä kertaa juuri ollenkaan ja olin taas hyvin onnellinen.

Tää viikko sisälti sellaista kaupoilla juoksua, hieman makoilua ja perus lomailua täällä tampereella. Aurinkoisia päiviä ei oikeastaan mun kohdalle sattunut ja mitään kummosemman erityista en tehnyt. Nautin silti reissustani todella kuten aina ennenkin.

Ulkona tuli taas käytyä syömässä yhden kerran ja missäs muuallakaan kuin kiinalaisessa. Siellä mä otin taas sen minkä otan aina ja kuvat kertookin tällä kertaa enemmän. Käyn yleensä tässä samssa ravintolassa jonka nimi on Tay-Do ja sijaitsee Rongankadulla. Suosikki pizzeriassa ei tultu ruokailtua tällä kertaa. Sammonkadulla sijaitseva Evin ravintola on ehdottomasti mun yksi lemppareista joissa saa aivan mahtavat kebab ja pizza annokset. Suosittelen kokeilemaan jos ette ole vielä kokeilleet.

Vaatekaappiin tuli ostettua tällä reissulla hiukan lisää täytettä. Mun olikin jo aika ostaa päälleni jotain uutta ja lämpimämpää, etten vaivu ihan hypotermiaan tuolla ulkona. En oo koskaan osannu pukeutua sään mukaisesti ja oon aina liian kylmissämni tuolla. Jospa nyt olisin osannut hiukan parempaa päälleni sään suhteen. Mun mielestä oon onnistunut mun ostoksissa ja seuraavaksi esittelen ne teille. Toivottavasti saan mielipiteitä näistä myös teiltä :)

Neuletakki, jossa on saalikaulus ja edessä napitus. Neuletakin etukappale on kuvioneulosta ja takakappale sileää neulosta.
H&M 34,90€

Musta ruskeilla napeilla napitettu neuletakki.
H&M Muistaakseni jotain 30€ luokkaa.

Neuletakki hienoa neulosta. V-pääntie ja edessä napit.
H&M 19,95€

Pitkähihainen vaalea neulepusero
H&M 24,90€

Tekoturkislakki, jossa korvaläpät ja solmittavat nauhat.
H&M 14,95€

Farkkupaita jossa edessä, taskuissa ja hihansuissa painonapitus.
H&M 29,95

Vihdoin ja viimein oma Warpin jumpin.
Stadium 39.90€


Kohta mä alan suuntaamaan tonne tampereen asemalle ja sieltä junalla kohti imatraa taas valitettavasti. Maanantainahan mulla alkaa taas arki ja koulupäivät. Katsotaan kuinka kauan mulla menee taas tottua siihen imatran meininkiin. Mitenkäs teillä meni lomat? Vai oliko lomia ollenkaan?

6 kommenttia:

  1. nuo vaatteet <3

    VastaaPoista
  2. Anonyymi19.09

    sulla on vähän liian teenäiset tekstit...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. harmi jos eivät miellytä sua :(

      Poista
  3. Anonyymi23.28

    Mun mielestä ei oo teennäiset, vaan tätä kirjotustyyliä on mukava lukea! :)
    Onkos siellä Tampereella jotain romantiikkaa, kun viihdyt niin hyvin siellä?
    Ois kiva kuulla lisää Tampereen juttuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuten mun blogin kuvaus kertookin, että kirjoitan hyvin vapaasti (:

      Hahaa! Ehkä on ehkä ei ;) Tosin oon aina viihtyny tampereella tosi hyvin.

      Poista

Kirjoita tähän!