15. lokakuuta 2012

WE NEED A HOLIDAY

Heippa! Pitkästä aikaa kirjoittelen taas täällä. Kuten olettekin varmaan huomanneet, että oon ollu kauan aikaa kirjoittamatta. Syystä että en ole todellakaan saanut aikaseksi tässä viimepäivinä kirjoitettua mitään. Perjantaina mulla alko siis loma ja mulla oli koulun jälkeen suunnattava kohti jyväskylää kyläilemään. Mulla oli ennen lähtöä aika tiukka aikataulu, koska puolitoista tuntia oli aikaa lähtöön koulun jälkeen. Päätin siinä kiireessä vielä värjätä hiuksetkin. No mutta kyllä mä siinä juostessa ympäri kämppää sain kaikki hommat hoidettua lähtöä varten. Mun luona oli kavereita odottelemassa, koska sain kyydin asemalle ja tietty piti hiukan nyyhkytellä ja moikkailla ennen kuin lähden. Toden tosiaan en oo koskaan itkenyt niin paljon junaan noustessani no ei vaa vitsi kuitenki ;D

Junamatka sujui oikein hienosti perjantai iltana tänne pohjosempaan. Sain löydettyä taas oikeat paikat junasta ja tapasin mukavia ihmisiä siellä. Ikkunassa vaihtui maisemat koko ajan ja mun kännykän soittaessa Scandinavian Music Groupia mun huulille nousi iloinen hymy koko ajan. Olin varma taas upeasta lomasta ja ihmisrikkaasta reissusta. Nyt ei tartte ajatella kelloja ja ajankulkua vaan nauttia lomasta hetki hetkeltä :)

Tänään mä suuntaan vihdoin ja viimein kohti tamperetta ja siellä vietän loput tästä lomasta. Viikolla jos eksyisin hiukan kaupoille ostoksille ja löytäisin kaikennäköstä kivaa.

Mahtavaa lomaa kaikille muruille! ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tähän!