25. lokakuuta 2012

HIUKSIA JA UUTTA TAKKIA


Taas on viikko hurahtanut ihan sairaan nopeesti. Mulla on ollu oikeestaan aika tekemisen täytteinen viikko ja en oo kerenny paljoon löhöilemään tässä ollenkaan. Oon viettänyt aikaa ystävieni kanssa, käynyt lenkillä, värjäilly ja leikannu hiuksia ja keskittynyt koulu juttuihin. Mulla on ollut taas kauheita univaikeuksia ja heräilen yöllä järkyttävän monta kertaa. Nukahtamisella ei oo ollu ongelmaa, koska näiden kaikkien touhujeni jälkeen mua väsyttää illalla todella maittavasti.

Tänään mä pitkän lenkin jälkeen päätin hiukan vaalentaa mun hiuksia tuolta paksummalta alueelta. Mulla oli jäänyt edellisestä väripurkista käyttämätön blondinaamio ja ajattelin käyttää sen pois. Pidin sitä hiukan liian pitkään päässäni, kuten kuvistakin huomaa että joo se vähän sinertää jos tarkkaan katsoo tietyssä valossa. Ei sitä onneksi huomaa muuten ja nyt se on taas mukavan erisävyinen tuolta paksummasta osasta eli keskeltä. Oon jo pari päivää miettiny, että mitä tekisin tälle pehkolle kun kaipaan hiukan vaihtelua. Leikkaamaan joutuu taas kohta hiukan näitä sivuja ja takaa, mutta keskiosan annan vielä kasvaa että saa paremmin sitä muotoiltua. Olisiko teillä mitään ideoita?


Tiistaina oli pitkä päivä koulussa, koska meillä oli lukkarin mukaan 8.00 - 16.00. Sinä päivänä käytiin tutustumassa toiseen kouluun ruokolahdella ja olin iltapäivästä tosi väsyny. Silti me lähdettiin iskän kanssa hiukan vaateostoksille. Käyn yleensä yksin tai ystävien kanssa vaateostoksilla, mutta tällä kertaa piti ottaa iskä mukaan. Mulle piti saada uus takki jota en sattunut tampereen reisssulla löytämään. Olihan sielläkin niitä tietynlaisia joita halusin, mutta niiden hinnat pyöri ihan pilvissä ja en halunnu ostaa ihan kauhean kallista takkia tällä kertaa. Olin jo pitkään halunnut sellaista jakkutyyppistä villakangas takkia ja sellanen todella löytyikin seppälästä. Mun mielestä seppälän mallistot on huonontunu jo kauan aikaa sitten, eikä sieltä tuu enää ostettua niin paljon vaatteita. Onneksi se täydellinen takki jo odottikin mua siellä hengarissa ja yhden sovituksen jälkeen se todellakin lähti mun mukaani. Mitäs pidätte?

Mahtavaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tähän!