28. marraskuuta 2013

HANKINTOJA ASUNTOON

Paljon mielessä hankintoja ja ideoita joita olisi pakko päästä toteuttamaan mahdollisimman nopeasti. Nyt kuitenkin päätin hiukan hidastaa näissä hankinnoissa ja miettiä hartaasti että mikä olisi oikeasti niitä ''pakko'' hankintoja. Muuttaessa tähän pikkuruiseen kämppään, mulla ei ollu ollenkaan innostusta mihinkään pienimuotoiseen sisustukseen. Hetken tässä asuessani on kuitenki tullu hinku saada tästä vaikka minkälaista. Siispä tänään oon asetellu paikkoja uuteen uskoon. Eilen koristelin ensimmäistä omaa pikkuruista joulukuusta ja siitähän tuli ihan nätti. Oon kiinnittäny huomiota tyhjiin isompiin kohtiin mitkä mua häiritsee täällä. Jollain tapaa oon miettiny täyttäväni ne. Vaikka tässä ei kauaa tulla asumaan, niin ompahan sitten valmiina seuraavaan kämppään. 

KNIPPE Pystynaulakko IKEA
Tämä pystynaulakko Ikealta pisti viime Ikean reissulla mun silmään ja haluaisin hurjasti kotiuttaa tämän tuohon oven läheisyyteen taikka nurkkaan kunnes on aika kerätä tuo joulukuusi taas pois. Kauheaa vaatekasaa en tietenkään aikonut tuohon kerääväni, vaan pieniä vaatekappaleita kuten vaikkapa pari hattua tai kaulahuiveja. 

BESTÅ BURS Työpöytä IKEA Pitkän pöydän ääressä on hyvin tilaa kahdelle henkilölle.
Nykyinen työpöytä alkaa olemaan hiukan ahdas ja vie aivan liikaa tilaa leveydellään. Siispä näitä korkeakiiltoisia Ikean Bestå Burs työpöytiä oon katellu jo pitkänaikaa. Tällä säästäisi huomattavasti tilaa enemmän ja pöytä olisi vielä sinänsä pitempi kuin nykyinen leveämpitasoinen. Tammikuussa varmaan myyn tämän vanhan nykyisen tai heivaan varastoon uuden tilalta pois. 


Mulla ei ole minkäänlaista kivaa pöytää täällä jota voisi käyttää vaikkapa yöpöytänä tai muuna koristepöytänä. Tänään kävin pikavisiitillä Stockmannilla ja siellähän oli tällainen Aino Aallon suunnittelema musta kaunokainen. Alennuksessa vielä asiakaskortilla, mutta mun oli pakko jyrkästi kiertää se ja jättää sinne. Saatampa myöhemmin tuon asettaa tänne, taikka sitten jonkun muun samantyyppisen pöydän. 

Käväsin myös hakemassa väliaikaiset verhot tuohon isoon ikkunaan Anttilasta. Kyseessä on pitkät mustat pimennysverhot. Hintaa näillä oli kappaleeltaan ihan hurjattoman paljon, johtuneeko sitten kankaasta varmaan. Siinä ne ovat nyt väliaikaisesti kunnes hankin tietynlaiset ja olen kunnolla tyytyväinen. Nuo täytyy kyllä sitten säilyttää ja käyttää myöhemmin hintansa takia. 

Nyt jatkamaan siivousta koska saan viikonlopuksi vieraita tänne vihdoinkin kotiseudultani. Tulee varmasti mukava viikonloppu, vaikka joudunkin lauantaiaamuna töihin. Siispä mahtavaa loppuviikkoa kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tähän!