15. joulukuuta 2012

MUN VUOSI 2012 PART1


Kohta päästään viettämään joulua ja mikähän sen jälkeen tulee? No uusivuosi tietenkin. Tuntuu jotenkin, että taas vuosi hurahti aivan uskomattoman nopeasti. Tää vuosi oli kuitenkin aivan sairaan hieno ja voisin aloittaa tammikuusta uudelleen. Oon saanut kokea vaikka minkälaista ja elää hienoja hetkiä kaikkien kanssa. Siispä ensimmäistä kertaa ajattelin kasata hiukan vuoden tapahtumia kuvineen ja pienineen teksteineen teille. Ja kaivoin myös tuon vanhan banneri kuvankin tuolta kätköistä ja tuli jo siitä aika nostalginen fiilis. Kaikista kuukauksista en välttämättä saa tehtyä osiota, mutta toivottavasti saan aikaseseksi edes jonkinasteen pläjäyksen. Mutta lörpötykset sikseen ja mennään asiaan...

Tammikuu


Nyt ollaan niin alkuvaiheessa vuotta, ettei muistikuvia ole paljoakaan mitään. Olin kuitenki aika odottavaisella päällä muuttomme suhteen, koska meidän talo oli rempassa ja mä en jaksanut odottaa millään sen valmistumista. En tykänny sillon yhtään asua kerrostalossa väliaikaisesti. Ja kuten kuvista huomaa, että mulla oli sillon astetta pidemmät hiukset ja väriltään blondi/ruskeat.



Maaliskuu


Maaliskuu oli yhtä bailausta koko kuukausi. Päästiin vihdoin pois kerrostalolta ja uusi koti oli vihdoin valmis. Silloin oli myös ikimuistoiset tuparit joita kaipaan ihan liikaa. Tupareista hienompaa iltaa en oikeestaan muistakkaan ainakaan tältä vuodelta. Se oli pitkän odotuksen ja koko vuoden kohokohta. Olisi aivan mahtavaa saada elää tuo ilta uudestaan. Musiikki pauhasi järjettömän kovalla, ystäviä ja hyvää juomista koko yö.



Huuhtikuu


Huuhtikuussa aloin tekemään muodonmuutosta nimeltään blondaus. Oli vihdoinkin aika päästä eroon siitä älyttömän tumman ruskeasta pehkosta. Tää blondaus ei todellakaan ollu mun elämäni ensimmäinen. Kaksi kertaa värinpoistoa käyttäen tuloshan oli mitä kauhein koskaan, elikkä vaaleanruskeasta porkkanaan. Siitä sitten lähti mun blondauskausi kehiin. 

Toukokuu


Toukokuu oli kyllä kerrassaan hienoa aikaa. Se oli ehkä kuukausista se milloinka kuvasin eniten. Odotin kesää liiankin innolla, koska olin päättäny sen olevan mun paras kesä pitkiin aikoihin. Odotukset oli siis korkealla ja kuvaamista riitti. Toukokuussahan tuo mun blogin banneri kuva on kuvattu ja ylimmässä kuvassa alkuperäisen kuvan vieressä löytyy myös sen kuvaaja ystäväni Sini kanssani yhteiskuvassa. 

Toukokuusta on jääny myös sellainen muisto, että blondauksen jäljiltä mä olin ihan järkyttävä porkkanapää ja vieläpä aivan järkyttävän kauan. Sen blondaaminen kesti tosiaan, koska en halunnu mun hiuksien ihan tipahtavan kokonaan mun päästä. Mutta vihdoin ja viimeinkin pitkän pohdinnan jälkeen mä leikkautin mun vinon pitkän takapiiskan pois ja siirryin muitenkin lyhyempään malliin, tosin porkkanan värisenä vielä pitkään sen jälkeenkin.



Kesäkuu



Mites sitten kesäkuu? No kesäkuu oli tietenkin aivan mahtava niinku satuin itselleni lupaamaan ja oikeestaan eihän se siihen jääny. Juhannuksen vietin mm. savonlinnassa ja se ilta oli kyllä upee pientä tapahtunutta lukuunottamatta. Tivoli seiterässä tuli käytyä Niinan kanssa ja yleensä seiterä on aina jäänyt joka kesältä mieleen. Mä aina pikku pelkurina passitan muut käymään laitteissa, kun en itse uskalla mennä edes pieneen maailmanpyörään. Niina joutu viimeksikin ihan yksin käymään laitteessa, koska itsehän menin paikanpäälle vain syömään ja juomaan. Ja porkkanan värisistä hiuksista ei oltu vieläkään päästy eroon ja ihmettelen nyt suuresti sitä. Kesäkuussa sain vihdoinki alkaa käyttämään kaikkia mun sortseja joita oon kasannu mun vaatekaappiin. Jotenkin se on ollu mulle aina kohokohta saada pukea niitä jalkaan ja nauttia lämmöstä ilman pitkiä housuja. 



Heinäkuu



Mahtavaa että heinäkuu alkaa aina melkeimpä mun synttäreillä ja Imatran Big Band Festareilla. Mun synttäreitä juhlitaan siis 6.7 ja samaisella viikolla juhlitaan Imatran BB-viikkoa. Tällä kertaa mä en juhlinu mun synttäreitä keskustan puistossa, vaan Summer Up festareilla. Se oli kyllä yksi toinen tämän vuoden kohokohdista joita jaksoin odottaa pitkään. Hienointa oli nähdä Mikael Gabriel livenä ja menohan oli aivan huikee. Muistan ja näen tapahtuneen vieläkin silmissä, kun Niina poksautti sen kuoharipullon auki ja saatiin kyllä kunnon suihkut siitä. Heinäkuuhun mahtu myös kuvauskeikkaa mm. Hannan vanhempien häiden kuvaaminen josta olin hyvin otettu. Enkä voi unohtaakkaan muiden lisäksi heinäkuun keskivaiheilla koettua Pärnun matkaa. Mun järkyttävästä porkkana tukastakin päästiin vihdoin eroon ja sen mukana saatiin kunnon blondia kehiin ja ihoon hiukan rusketustakin (okei aika paljonki)


Elokuu




Elokuu oli kyllä elämäni hienoin ja legendaarisin kuukausi koskaan. Se tarkoitti keikkatäyteläistä kuukautta ja matkustelua imatran ja Tampereen välillä. Oikeastaan kotona en viettänyt kuin viikon tai pari. Ensimmäisenähän oli Madonnan keikka jota olin odottanut koko elämäni varmaan. Luin juuri päivitykseni keikasta ja pisti kyllä aika mietteliääksi, koska mulla on todella ikävä Maddea. Se keikka oli mitä uskomattomin ja hienoin kokemus mun elämässä. Toivottavasti tuun kokemaan vielä uudestaan uuden keikan. Tämä ei siis tullut olemaan ensimmäisen mukana myös viimeinen näkeminen. Mutta myös elokuussa tuli nähtyä toinen lady jonka näkemistä odotin ja sehän oli mulle jo toinen kerta. Tällä kertaa odotin kylmässä säässä aamusta iltaan jopa 10 tuntia neitokaisen keikkaa nimeltä Lady Gaga. Yhtä hieno kokemus sekin tietenkin ja en voi sanoin kuvailla niiden hetkien tunteita melkein lainkaan. Nää keikat oli mulle liian hyvä ollakseen totta. Kotonahan ei siis tullu oltua paljoakaan, mutta nekin päivät jolloin Imatralla olin, mä nautin viimeisistä kesän lämpimistä päivistä ja illoista. Elokuu taitaakin olla mun lempi kuukausista myös tämän vuoden kokemisen jälkeen. Elokuusta jäi myös mieleen se kun upsista ihastuin.



Ja nyt stopataan tähän ettei tuu liikaa makeaa
mahantäydeltä. Elikkä toinen osa ilmestyy siispä uutenvuotena, että saadaan loppuvuosikin mukaan tähän postaukseen.

Mahtavaa joulunodotusta muruset =) 


8 kommenttia:

  1. Anonyymi14.04

    aaaa säki oot ollu Summer Up -festareil! c: itekki olin siellä ja oli kyllä iha huippua :)! tää oli kiva postaus, ootan jo sitä seuraavaa osaa tästä c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo siellä tuli oltuu koko viikonloppu =) oli ihan mahtavaa.
      Ja jos kärsivällisenä jaksat odottaa ni tulee kyllä yhtä kiva seuraavastaki.

      Poista
    2. Anonyymi18.14

      jep nii olin mäki :) ja ehkä mä just ja just jaksan ottaa :3 btw, oot hirmu sulonen<3

      Poista
    3. toivotaan että jaksat ja kiitoksii paljon sulle hihi ^^ <3

      Poista
  2. Anonyymi18.18

    Heeeei, hetkinen...mullahan taitaa olla sama kamera kuin sulla :--D mutta ihana postaus tämmöinen, odottelen täällä jo innolla seuraavaa osaa tästä (--; olet muuten ihan hurjan komea (--;<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mulla on Nikon D3000 :) kiitoksia palautteestasi ja kyllä seuraavaa saadaan sitten vuodenvaihteessa, toivottavasti jaksat odotella ;) <3

      Poista
  3. tää oli aivan upea postaus ! :> seuraavaa osaa odotellessa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mahtavaa kuulla että on tykätty =) seuraavaa odotellessa jepsis hihihi ^^

      Poista

Kirjoita tähän!