2. joulukuuta 2012

IT'S BEGINNING TO LOOK A LOT LIKE CHRISTMAS



Vihdoin ja viimeinki myös mä saan alkaa jauhaa tästä vasta alkaneesta joulukuusta. Ihan mahtavaa olla jo näinki lähellä joulua ja päästä kuluttamaan taas ne samat vanhat joululaulut. Viikolla me Hannan kanssa jo aloitettiin tää joulufiilistely. Ajateltiin leipoa perinteisesti joulutorttuja, tai no emmä tiedä voiko tota kauheesti leipomiseks sanoo. Nehä onnistu ihan helposti ja oli namia. Noiden tuoksusta tulee aina joulumieli ja se valtaa mua koko aika enemmä ja enemmä, koska oon järjetön jouluhöperö. Mun mielestä tää on ehkä se suurin ja kivoin juhla vuodessa. Joulussa on jotain ihanan taianomaista tunnelmaa ja kaikki on kaunista. 


Me ollaan äidin kanssa molemmat tajuttoman höperöitä joulusta ja seki tykkää näyttää sen. Kuten esimerkiksi meidän kämpän sisustuksessa. Meidän ovesta astuessa sisään saapuu suoraan sanottuna melkeimpä joulumaahan. Se tosiaan tykkää laitella kaikenmaailman koristeita joka paikkaan ja luoda tunnelmaa. Mä toisaalta oon enemmän valojen ystävä. Joulussa kaunista on kynttilät ja valot. Valoistakaan ei ole pulmaa meidän talossa kun on joulusta kyse. En malta odottaa seuraavaa joulukuuta omassa kämpässäni, koska se tulee näyttämään myös samalta. Tosin kyllähän mä jouluksi kotiudun tottakai. Mutta jotta mä saisin joulustella vielä lisää täällä ni jätetään tää tähän tältä erää.


 Löytyykö sieltä jouluihmisiä? :)

6 kommenttia:

  1. ihanan jouluisen näköstä ! :>♥

    VastaaPoista
  2. Minäkin olen ihan jouluihminen! :) kiva blogi sulla muuten :)

    www.trucollection.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joulu on parasta! :) kiitoksia paljon

      Poista
  3. Jouluihmisiähän sitä ollaan :)

    http://makea-mansikka.blogspot.fi/
    Katos minun puolelta löytyykö joululeivonnaisia lisää :)

    VastaaPoista

Kirjoita tähän!