25. marraskuuta 2012

SUKLAA VALKOINEN KUIN POUTAPILVI




Panda, Greyn Anatomia ja spotify. Sanotaanko että siitä on mun viikonloppu tehty ja oikeestaan tää koko sunnuntai. Oon nyt pari päivää putken vaan istunut tässä tuolilla ja mässänny itteni niin turvonneeksi että toivotaan mun pääsevän vielä poiski tästä. Yleensä lietsoon menemään viikonloppusin joka paikassa, mutta tällä kertaa mä oonki vaan levinny täällä kotona herkkujen kanssa. Hieman alkaa jo selässä ja vatsassa tuntumaan pahalta. Oikeestaan aivan sama sinänsä, koska kerranki mä oon ottanu mahdollisimman rennosti kuin viikonloppusin täytyykin. Huomenna taas paluu koulunpenkille, tosin tuleva viikko menee varmasti yhtä nopeesi kuin muutkin. 

Mulla on ollu aina vähä hankalaa noitte suklaitten ja karkkien kanssa. Syön niitä oikeestaan tosi harvoin, koska en osaa hallita niiden syöntiä ja yleensä ne ei kestä mulla paria tuntia pidempään. Tosin nyt oon syöny niitä hiukan enemmä ja voin sanoo että aivan sama, koska niin harvoin niitä mätän suustani alaskin. Vielä lopun illan mut kruunaa pari jaksoa lisää anatomiaa ja hiukan hyvää musiikkia. Mulla oli tosi kiva viikonloppu ja toivottavasti oli teilläkin. Kivaa viikonalkua siispä kaikille! 

KOHTA ON JOULU!

6 kommenttia:

  1. Petuuuu<3<3 Oot ihana :3 <3 Hehe, söpö postaus :3 :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hillaaa <3<3 voi sinäkin olet =)

      Poista
  2. Anonyymi14.52

    Sori jos oon utelias mutta monta vuotta oot missä asut satutko yksin onko sulla tyttöystävää paltatko juotko?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. utelias saa olla :) Oon 17 ja asun imatralla mutten yksin. Mulla ei oo tyttöystävää, poltan (vielä) ja juon.

      Poista
  3. greyn anatomia on paraaaaaaas! :)

    http://emmieatsworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. greyn anatomia on upein sarja tosiaan!

      Poista

Kirjoita tähän!