20. marraskuuta 2012

UNELMIA JA HAAVEITA SUUNTAAN JOS TOISEENKIN


Varmasti kaikki meistä tässä iässä miettii joskus, että mitähän sitä elämältään haluaa tulevaisuudessa ja vanhetessa. Kaikki ei välttämättä olekkaan itsestään selvää mitä haluaa tulla isona. Päätökset ja mielipiteet vaihtuu joskus todellakin nopeasti, eikä ajattelekkaan samalla tavalla kuin vähäaikaa sitten.
Mäki mietin pienempänä, että musta tulee varmasti jonkinlainen kirurgi. Sitä mä haaveilin todella kauan, mutta loppujenlopuksi se halu katosi mun mielestä lähes kokonaan. Välillä musta meinas tulla kirjailija taikka laulunopettaja. Enää vain en näistä kummastakaan haaveile. Oikeastaan suorastaan mä en vieläkään tiedä miksi haluaisin valmistua ja mitä haluan elämältäni. Sinänsä se ei nyt haittaa koska mulla on uusia haaveita ja unelmia joita haluun toteuttaa.
Oon jo pitkään halunnu kokeilla kaikenlaista ja ehkäpä löytää siten se mun juttu/jutut. Ylä-asteelta saakka oon halunnu parturi-kampaajaks. Oon hakenu jo vaikka kuinka monta kertaa sinne puolelle mutta turhaan. En aio kuitenkaan luovuttaa vaan jatkan yrittämistä. Yrittämisen ohella ja sen aikana voin käyttää aikani hyväksi muutenkin. Vaikkapa opiskella jotain toista kiinnostavaa alaa. 


Itselläni on kuitenki sen verra hyvä tilanne, että tiedän jotain muutakin jota voisin tehdä. Oon ajatellu hakevani myös tarjoilijanpuolelle joka on ollu mun entinen unelma-ammatti. Elikkä siinä on jo seuraavat ensisijaiset kaksi hakutoivetta jotka mua hitusen auttaa.
Jos kuitenki ajatellaan muuten kuin koulun kannalta, niin unelmia kyllä tällä pojalla riittää aivan tarpeeks. Oon halunnu jo pitkään tulevaisuudessa kokeilla mallin hommia ja tietenkin vaikka hiukan menestyäkkin siellä. Oon muutenkin aika kiinnostunut muoti ja mallimaailmasta. Mä kun oon aina tykännyt poseerrata kameroille ja olla kuvattavana. Toisaalta oon koko ikäni myös harjoittanu lauluääntä ja rakastan laulaa koko sydämmestä. Laulajana olisi myös siistiä olla ja kirjoittaa ehkäpä omia kappaleitakin. Sinänsä olisi sääli vain itsekseni laulella ja hyräillä kun voisin sitä jakaa myös muillekkin.
Eli haaveita ja unelmia mulla on paljon, koska tässä ei edes ollut ne kaikki mahdolliset. Niitten perässä mä oikeastaan oon aina elänytkin ja niiden perässä tuun elämään vielä jatkossakin.
Toivon todella paljon että myös teillä on niitä hienoja unelmia ja haaveita joita haluaisitte joskus toteuttaa. Jos se tuntuu hankalalta, niin sen perään on aina hyvä elää ja jatkaa eteenpäin.

6 kommenttia:

  1. ooi noi sun suunnitelmat kuulostaa tosi ihanilt ja mä joteki nään sut iha mahtavana parturi-kampaajaana! :3 iteki halusin yläasteella sille puolelle... nyt mua kaduttaa mun nykyne valinta ja ku oon valmistunu ni vaihan varmaa johoki iha toiselle alalle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on tosi hyvä juttu että aina voi opiskella uudelleen ja niin paljon kuin haluaa (: ei tarvii tyytyy siihen yhteen päätökseen :p

      Poista
  2. mä just päätin, että susta tulee selvästi mun hovikampaaja sitten joskus ko ollaan molemmat äärimmäisen menestyneitä, meikä tietenkin, aina niin realistisine haaveineni, muusikkona ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. miksei tosiaan, mutta mitä jos mustaki tulee muusikko :o ?

      Poista
  3. Sitten mä voin rueta sun hovikampaajaksi :-))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin totta =) voidaan vuorotella.

      Poista

Kirjoita tähän!