19. marraskuuta 2012

JOULULAHJA TOIVEET

Apple - iPhone 4S 16GB, Valkoinen
Jouluunhan ei ole enää edes pitkä aika, joten oon jo hiukan alkanu vihjailemaan mun joululahjatoiveista. Mun mielestä joulussa ei ole tärkeintä se lahjominen, vaikka onha niitten pakettien avaaminen tosi kivaa puhaa ja saa jännittää mitä sitä saakaan. Mä oon kuitenkin sellanen joka rakastaa joulussa eniten sitä tunnelmaa ja kauneutta. Siispä multa ei tänäkään vuonna löydy kuin pari toivetta. 

Eilen mä taas hiukan vierailin H&M:n sivuilla
ja siellä taas himoitessa kaikkia vaatteita mun silmään pisti
kirkkaasti ehkä yksi hienoimmista pleisereistä koskaan. Meinasin hypähtää penkiltä parin metrin korkeuteen ja kirkua siitä näystä.
Tuo pleiseri ois kyllä niin unelma, että oksat pois nytte. Mitä mieltä työ ootte tuosta pleiseristä? 

Ja tottakai mullaki pitää olla oma Iphone jos kerta kaikilla muillakin on :( no ei vaineskaan. Mun nykyisessä puhelimessa ei ole mitään vikaa, mutta oon jo pitkään halunnu tota puhelinta. Ainahan kaikkee hyvää saa hiukan odottaa. Isäni päätti tosin ostaa tuollaisen jo ennen mua josta oon aika katkera. Eli toivottavasti nuo molemmat olisi mun omistuksessa vähän ajan päästä.

4 kommenttia:

  1. AAA ihana tuo bleiseri!! Jotenkin niin sun näkönen, että pakko joulupukin on tuo tuoda sulle :--))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon niin samaa mieltä :p pakkohan sen on tuo tuoda tai jää saamatta muuten :<

      Poista
  2. Anonyymi17.05

    Kiva tuo bleiseri :) sopisi siulle tosi hyvin (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep se on :) uskoisin myös näin

      Poista

Kirjoita tähän!