19. toukokuuta 2013

PILVEN RAOSTA PÄÄSI PIKKUISEN LIIKAA VALOA


Tää viikko oli kyllä aivan huikee etenkin sään kannalta. Aurinko paisto monta päivää kirkkaasti ja lämpimästi. Keskiviikkona mä ja Hanna suunnattiin nauttimaan tuosta upeesta ilmasta ja meitsi otti myös kameran mukaan. Räpsittiin paljon kuvia ja mitä hienoimmissa paikoissa. Kaikki näytti kauniimmalta kameran linssin läpi ja mä jatkoin vaan hymyilyä koko päivän. 

Päivän asuksi valitsin punaiset farkut pärnun jack&jonesista josta myös tuo kyseinen hattu punaisella huivilla varustettuna. Kenkinä valkoiset converset, paita löydetty h&m:ltä ja rukousnauha korostaen taas cybershopista.

Tässä Hannan päivänasua joka on tähänasti yks mun lemppareista mitä oon sen nähny pukevan :p voisin pölliä tuon liivin siltä haha!


Hannapa päätti kiivetä puuhun ja mulla taas oli ongelma saada siitä hyvä kuvaa siellä, koska puiden oksat varjosti joka puolella, mutta lopulta sitte sainki ihan muksun kuvan napsattua. Lopulta puusta pois pääseminen oli hiukan vaikeampaa. 


Makoilin onnellisena ruohikolla ja aurinko häikäs mun silmiä jopa aurinkolasien läpi. Päässä soi euroviisu kappaleet ja odottelin loppuviikkoa suuresti. Mulla oli tiedossa vaikka minkälaista mukavaa.


Kyllä sillon alko tajuamaan taas vähän paremmin, että miten kaunis imatra oikeesti voikaan olla kesällä. Täällä viihtyy paremmin nyt, mutta talvella ei mitenkään. Musta on hyvin outoa että edes tunnen hitusen viihtyväni täällä. Mutta tosiaan isolta aukiolta siiryttiin kaupungille ja sieltä räpsättiin pari kuvaa. Käytiin istumassa puistossa ja ostamassa pakolliset jäätelöt. Oli mukava päivä todentosiaan.





Perjantaina mulla oli tiedossa helsingin reissu ja mikael gabrielin levyjulkkarit. Odotin niitä innolla, koska paikalla esiintyisi myös diandra ja sini sabotage. Reissusta oli tulossa varmasti mukava. Lauantaina viikonlopun vielä kruunaisi pmmp:n keikka täällä imatralla ja illalla vielä euroviisujen finaali telkkarista. Elikkä upee oli koko viikko ja viikonloppu. Viikonlopusta postauksia tulossa pian.



Mahtavaa tulevaa viikkoa!


4 kommenttia:

  1. Ihanii kuvii :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! minäkin tykkään :>

      Poista
  2. hei oonko ihan väärässä jos väitän nähneeni sut lauantaina lähellä kamppia ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi olla hyvinkin mahdollista koska käväsin siellä lauantaina (:

      Poista

Kirjoita tähän!