10. tammikuuta 2013

UUDET HIUKSET JA PÄIVÄN ASU


Tänään ärsyttävän ja raastavan koulupäivän jälkeen mä suuntasin kohti mun vakiokampaajaa ja siellä sitten toteutettiin tää mun pitkään haaveiltu leikkaus. Mun mielestä tää on ihan huikea ja lopputulos on juuri sellainen mitä hainki. Elikkä sivuilta ja takaa vedettiin nyt hyvin lyhyeksi ja keskelle jätettiin muotoiltavaa pitempää hiusta. Enhän mä nyt olis missään tapauksessa voinu vetää kokonaan noinki lyhyeksi, koska mulla on pakko olla jotain mitä muotoilla ja samalla menettää hermot. Lopputuloksena mitäs sieltä ilmestykään? No oma nykyinen maantienharmaa väri tietysti. Mun mielestä toi ei näytä yhtään pahalta tuon keskiosan blodin kanssa, vaan oikeastaan parantaa lookkia huomattavasti. Onhan se jo pitkään huomattu, että oikea blondi väri on kadonnu kokonaan mun hiuksista. Operaatio näitten kanssa on vielä kesken ja tässä lähipäivinä saadaan muutosta mun hiuksiin lisää lälläslää :p


Lopuksi pari kuvaa tämän päivän asusta, jonka mä tempasin aamulla todella kiireesti päälle. Sieltä löytyy taas H&M:n täytteinen kokonaisuus harmaan neuleen ja valkoisen t-paidan kanssa. Tykkään hurjasti tuon valkoisen paidan lörppö kauluksesta ja sen pitkistä nauhoista. Sen mukana mä halusi vielä käyttää jälleen kerran kaulakorua kuten yleensä. Ei tuo olis välttämättä sitä tarvinnut noitten nauhojen takia, mutta länttäsin sen nyt kaulaan kuitenkin. Tuo koru on siitä kiva, että se kilisee pienestäkin liikkeestä ja niistä mä tykkään erityisen paljon.

Ja kiitoksia hurjasti palautteesta uuden ulkoasun suhteen, josta oon saanut huomata teidän pitävänne siitä. Ja uudetkin lukijat muistakaa käydä tykkäämässä mun blogin omasta facebook tilasta jonne saatte päivitykset kätevästi suoraan uutisiinne ja informaatiota joita ei välttämättä täällä informoida. Sivulle pääste TÄÄLTÄ!!! 

32 kommenttia:

  1. Oi vitsi ! Mahtava tukka ! ::))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia paljon! Tuski maltan oottaa viimeistä lopputulosta :P

      Poista
  2. vau mikä tukka ! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä se aina osaat tuon kehumisen ^^ mutta kiva kiitos paljo!

      Poista
  3. Sopii sulle ihan täydellisesti toi tukka ! (: Rakastan sun tyyliä ja vaikutat ihanalta ihmiseltä :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Karina sulle todella paljon (: tutustua tietty saa jos siltä tuntuu.

      Poista
  4. Huikeet hiukset!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon, nii on mustaki ^^

      Poista
  5. Anonyymi22.27

    Ääh vihdoin nään tän tuloksen kun alkuviikosta fbssä sanoit hiusmuutoksesta :D Mutta tosi kivat hiukset, sopii sulle, pidän enemmän kuin entisistä (voiko näin sanoa..)

    VastaaPoista
  6. tiijäkkö, muru! sulle olis ihana sellanen ns. tumman tuhkan värinen tukka, sellanen kylmä sävy mutta eiiii platina vaan luonnollisempi! jotenki tuo sivuväri on niiiiiiiiiin kiva ja sopii sulle :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä. Aloin jo mielessä kuvitteleen ja ois aika jännä tosiaan.

      Poista
  7. mutta olethan sinä toki komea noinkin :3

    VastaaPoista
  8. mun söpöliini :>

    VastaaPoista
  9. Sika kivat noi hiukset!:) mä oon itte kans aina haaveillu ton tyylisist mut aina herään todellisuutee et näyttäsin hirveeltä:D ja etkai mitään tummaa väriä päähän oo kaavaillu!?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljo :) ja se lopputulos jää kaikille nähtäväksi haha ;D

      Poista
  10. Anonyymi21.17

    Mahtavat hiukset :-) Sopii sulle tosi hyvin :--)

    VastaaPoista
  11. Anonyymi21.20

    Coolit hiukset! ;) toi blodi väri sopii sulle tosi hyvin. Ootko muuten homo?, ei sillä et siinä jotain pahaa ois :) sulla on tooosi kivoja vaatteita ja vaikutat muutenkin mahtavalta tyypiltä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän aiva hurjasti :) Joo oon mä. Ja tottakai saa tutustua, uusiin ihmisiin tutustuminen on mukavaa ja hienoa kuulla että oot viihtyny täällä.

      Poista
  12. ouuu upee tukka <:

    VastaaPoista
  13. Anonyymi15.33

    Mä tykkään lukee tätä sun blogiis tää on tosi kiva :) Milloin tulee taas video postaus? +++ kivat hiukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa että on ollu mieleistä seurattavaa =) videota on luvassa, mutta hiukan erinlaista tällä kertaa. juttu on vielä työn alla joten malta toki ;) kiitoksia paljon!

      Poista
  14. apua miksen oo löytäny blogiis aijemmin, ihan törkeen ihana niinkuin tyyliskin ;D jään todellakin seurailee! :)

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. minä kiitän iha kauhiasti :) <3

      Poista
  15. Mageet hiukset, Petu! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii minä kiitän paljon (: sain sujautettua ruskeaa nyt tuonne sivuille ja taakse. myöhemmin tulee kuvaa niistä ^^

      Poista

Kirjoita tähän!