28. lokakuuta 2012

SATURDAY


Lauantai aamuna heräilin tuskaisesti kauheaan pääkipuun ja ajattelin että mitenköhän tuun selviimään siitä ilman särkylääkkeitä. En pysynyt kauaa hereillä, kun jo käperryin uudestaan vällyjen väliin ja nukahdin taas niihin kivoihin uniin. Semmosta pientä unta se oli taas, kun en vieläkään saa kunnolla nukuttua. Päivän mä istuinkin sitte tässä penkillä päivittäen mun sivuja kaikenmaailman sivustoilla. Hyvää musiikkia kovalla kajareista ja basso täristi mun huoneen lattiaa.

Illalla suunniteltiin Hannan kanssa jotain ja tietysti tiemme vei meidät taas nesteelle. Siellä mä herkuttelin hiukan donitsin, kaakaon ja ranskalaisten kera. Päähän koski vielä myöhään iltaan, mutta onneksi se sitten loppui ajankuluessa etiäppäin. Hannan oli tarkoitus tulla meille vielä yöksikin, mutta sitä ennen piipahdettiin Niinalla kyläilemässä. Siellä mä makoilin lahnan oloisena sohvalla pitkät tovit muiden nauraessa jutuille. Räpläsin puhelinta kokoajan ja huomasin taas olevani niin koukussa siihen hitsin instagrammiin. 
Suolaisia ranskalaisia ja soodavettä. Siitä oli osaksi mun lauantai tehty ja hyytävän kylmästä ilmasta. En malttanu kävellä hitaasti kotia ja Hannan täytyi taas melkein juosta mun perässä. Mukavasti tähdet loisti taivaalla ja olisin voinut kävellä vielä lisääkin, mutta kylmyys valtas mun kehon liikaa, että mun oli pakko päästä loikoilemaan sohvalle ja lämpimään. Myöhemmin me katseltiin telkkarista Mirrors kauhuelokuvaa, jonka aikana mä nukahdin ainakin kertaa. Lopulta heräsin lopputeksteissä ja olin todellakin valmis jo nukkumaan. 

 Hannalla oli hienosti onnistuneet meikit ja halusin ikuistaa ne 
valokuvaamalla ne tänne :)

Minä melkeimpä samoissa vetreissä kuin tupareissakin :)

4 kommenttia:

Kirjoita tähän!